Hyundai w gronie 40 najbardziej wartościowych marek świata

Hyundai w gronie 40 najbardziej wartościowych marek świata

10 Paź 2014, 21:13

Hyundai Motor Company odnotował kolejny, dwucyfrowy wzrost wartości marki w 2014 roku. Wprowadzenie z sukcesem do sprzedaży przełomowych modeli - całkowicie nowego Genesisa i Sonaty oraz wdrożenie pozycjonowania marki "Modern Premium", wpłynęło na jej jednolite postrzeganie na świecie i stworzenie bliskiej więzi z Klientami.

Wartość marki Hyundai, która od 10 lat znajduje się w zestawieniu Interbrand’s Best 100 Global Brands (100 najlepszych marek na świecie), przekroczyła 10 mld $. Oznacza to 16% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy wartość ta wynosiła 9 mld $ i prawie dwukrotny wzrost w odniesieniu do roku 2005, gdy wartość wyceniano na 3,5 mld $.

Image

"Hyundai jest jedną z najszybciej rosnących marek motoryzacyjnych na świecie zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości." napisano w uzasadnieniu. "Samochody Hyundaia wyróżniają się elementami wpływającymi na wyjątkowy komfort użytkowania i satysfakcję z jazdy, a zaangażowanie marki w konsekwentne umacnianie wizerunku widoczne jest w wielu aspektach. W rezultacie Klienci stają się lojalni i są świadomi atrybutów produktów, które okazują się nadrzędnym argumentem wyboru modeli marki Hyundai, ponad ich ceną."

Hyundai nie tylko stale udoskonala swoje produkty, ale wprowadza także szereg innowacyjnych, ekologicznych rozwiązań widocznych w takich modelach, jak ix35 - pierwszy produkcyjny samochód napędzany wodorem.

Konsekwentne inwestowanie w markę, przejawia się zaangażowaniem w działania związane z marketingiem sportowym, opartym o współpracę z UEFA, FIFA czy starty w rajdach WRC.

W Seulu, producent otworzył swój pierwszy salon promocji marki "Hyundai Motorstudio", a drugi powstanie w Moskwie jeszcze w tym roku, dzięki czemu Klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać świat Hyundaia.

"Prowadzimy wiele aktywności związanych z umacnianiem naszego wizerunku, koncentrując się nie tylko na wzroście sprzedaży, ale także dążeniu do osiągniecia statusu prawdziwie kochanej marki." powiedział Won Hong Cho, szef Marketingu Hyundai Motor Company. "Będziemy nadal inwestować w nasz wizerunek oraz zapewnianie Klientom poczucia wyróżnienia we wszystkich aspektach ich kontaktu z marką."

Wartość marki Hyundai (2005 - 2014)
Rok | Wartość marki (US$ mld)
2005 | 3.5
2006 | 4.1
2007 | 4.5
2008 | 4.8
2009 | 4.6
2010 | 5.0
2011 | 6.0
2012 | 7.5
2013 | 9.0
2014 | 10.4

źródło: Hyundai
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 2811
Zdjęcia: 9921
Rejestracja: 18 Cze 2012, 12:53
Prawo jazdy od: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kiedy kupić nowe opony? Kiedy kupić nowe opony?
    Eksploatacja jest głównym czynnikiem wpływającym na żywotność opon – tym bardziej, jeśli jest nieprawidłowa. Niewłaściwy serwis opon, przeładowany samochód, jazda ze zbyt małym ciśnieniem w oponach oraz ...
    Trzydziestolecie VW California - ikona wśród kamperów Trzydziestolecie VW California - ikona wśród kamperów
    30 lat temu pierwszy egzemplarz modelu California wszedł na rynek. Był to początek wyjątkowego sukcesu. Marka Volkswagen Samochody Użytkowe świętowała urodziny ikony wśród kamperów podczas targów Techno-Classica ...

  •