Hyundai w gronie 40 najbardziej wartościowych marek świata

Hyundai w gronie 40 najbardziej wartościowych marek świata

10 Paź 2014, 21:13

Hyundai Motor Company odnotował kolejny, dwucyfrowy wzrost wartości marki w 2014 roku. Wprowadzenie z sukcesem do sprzedaży przełomowych modeli - całkowicie nowego Genesisa i Sonaty oraz wdrożenie pozycjonowania marki "Modern Premium", wpłynęło na jej jednolite postrzeganie na świecie i stworzenie bliskiej więzi z Klientami.

Wartość marki Hyundai, która od 10 lat znajduje się w zestawieniu Interbrand’s Best 100 Global Brands (100 najlepszych marek na świecie), przekroczyła 10 mld $. Oznacza to 16% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy wartość ta wynosiła 9 mld $ i prawie dwukrotny wzrost w odniesieniu do roku 2005, gdy wartość wyceniano na 3,5 mld $.

Image

"Hyundai jest jedną z najszybciej rosnących marek motoryzacyjnych na świecie zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości." napisano w uzasadnieniu. "Samochody Hyundaia wyróżniają się elementami wpływającymi na wyjątkowy komfort użytkowania i satysfakcję z jazdy, a zaangażowanie marki w konsekwentne umacnianie wizerunku widoczne jest w wielu aspektach. W rezultacie Klienci stają się lojalni i są świadomi atrybutów produktów, które okazują się nadrzędnym argumentem wyboru modeli marki Hyundai, ponad ich ceną."

Hyundai nie tylko stale udoskonala swoje produkty, ale wprowadza także szereg innowacyjnych, ekologicznych rozwiązań widocznych w takich modelach, jak ix35 - pierwszy produkcyjny samochód napędzany wodorem.

Konsekwentne inwestowanie w markę, przejawia się zaangażowaniem w działania związane z marketingiem sportowym, opartym o współpracę z UEFA, FIFA czy starty w rajdach WRC.

W Seulu, producent otworzył swój pierwszy salon promocji marki "Hyundai Motorstudio", a drugi powstanie w Moskwie jeszcze w tym roku, dzięki czemu Klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać świat Hyundaia.

"Prowadzimy wiele aktywności związanych z umacnianiem naszego wizerunku, koncentrując się nie tylko na wzroście sprzedaży, ale także dążeniu do osiągniecia statusu prawdziwie kochanej marki." powiedział Won Hong Cho, szef Marketingu Hyundai Motor Company. "Będziemy nadal inwestować w nasz wizerunek oraz zapewnianie Klientom poczucia wyróżnienia we wszystkich aspektach ich kontaktu z marką."

Wartość marki Hyundai (2005 - 2014)
Rok | Wartość marki (US$ mld)
2005 | 3.5
2006 | 4.1
2007 | 4.5
2008 | 4.8
2009 | 4.6
2010 | 5.0
2011 | 6.0
2012 | 7.5
2013 | 9.0
2014 | 10.4

źródło: Hyundai
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 2754
Zdjęcia: 9814
Rejestracja: 18 Cze 2012, 12:53
Prawo jazdy od: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    5 niezwykłych aut przy współpracy Yamahy 5 niezwykłych aut przy współpracy Yamahy
    Dla wielu Yamaha to przede wszystkim słynne motocykle i świetny sprzęt grający. Ale fani sportowych samochodów wiedzą, że połączenie tej japońskiej marki z czterema kółkami daje ciekawe rezultaty. Dowodem tego ...
    Samochodem elektrycznym dookoła świata - Izabella Miko Samochodem elektrycznym dookoła świata - Izabella Miko
    Izabella Miko przyleciała do Polski prosto z USA by opowiedzieć o tym, po co jeździła na stację paliw... elektrycznym Mitsubishi i-MIEV. Zdradzi też, jak wyglądałaby jej podróż dookoła Ziemi za kierownicą auta na prąd. ...

  •