
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Daro20VT napisał(a):Seria leci
280km/h ?
MajkPZM napisał(a):Ogólnie imprezy czy evo to nie są samochody robione na osiąganie kosmicznych prędkosci. Moje STI w obecnej konfiguracji osiąga jakies 260km/h, za to przyspieszenie na poziomie najlepszych sportowych samochodów. 4sec.
qki007 napisał(a):MajkPZM napisał(a):Ogólnie imprezy czy evo to nie są samochody robione na osiąganie kosmicznych prędkosci. Moje STI w obecnej konfiguracji osiąga jakies 260km/h, za to przyspieszenie na poziomie najlepszych sportowych samochodów. 4sec.
I tak powinny być strojone, bo w końcu przyspieszenie jest ważniejsze, jak oczywiście ta v-max nie jest też bardzo mała..
MajkPZM napisał(a):WRX na seryjnej skrzyni nie poleci więcej niż 230.
felipemassa2 napisał(a):MajkPZM napisał(a):WRX na seryjnej skrzyni nie poleci więcej niż 230.
kto ci napisal ze mam seryjna skrzynie biegow? wszystko wymienialem w tym samochodzie oprocz silnika ktory jest seryjny. odchudzony zostal o 80 kg
MajkPZM napisał(a):qki007 napisał(a):MajkPZM napisał(a):Ogólnie imprezy czy evo to nie są samochody robione na osiąganie kosmicznych prędkosci. Moje STI w obecnej konfiguracji osiąga jakies 260km/h, za to przyspieszenie na poziomie najlepszych sportowych samochodów. 4sec.
I tak powinny być strojone, bo w końcu przyspieszenie jest ważniejsze, jak oczywiście ta v-max nie jest też bardzo mała..
Wiadomo:) i tak imprezy nie gonie szybko bo i po co tak męczyć silnik?
Dobrym przykładem jest Impreza GT, która ma 218koni i v-maxa 180 na seryjce:) i 5sec do 100.
Daro20VT napisał(a):MajkPZM napisał(a):qki007 napisał(a):MajkPZM napisał(a):Ogólnie imprezy czy evo to nie są samochody robione na osiąganie kosmicznych prędkosci. Moje STI w obecnej konfiguracji osiąga jakies 260km/h, za to przyspieszenie na poziomie najlepszych sportowych samochodów. 4sec.
I tak powinny być strojone, bo w końcu przyspieszenie jest ważniejsze, jak oczywiście ta v-max nie jest też bardzo mała..
Wiadomo:) i tak imprezy nie gonie szybko bo i po co tak męczyć silnik?
Dobrym przykładem jest Impreza GT, która ma 218koni i v-maxa 180 na seryjce:) i 5sec do 100.
No teraz to przesada... 5s to ona na bank nie leci do 100