Ile wynoszą opłaty?

Ile wynoszą opłaty?

20 Wrz 2009, 17:43

Witam!

Na początku chciałbym zaznaczyć, że znalazłem sporo topiców dot. przebiegu rejestracji samochodu, ale nie dowiedziałem się ile to kosztuje. Jestem w tych sprawach zielony. Planuję zakup pierwszego samochodu. Na początek chciałbym kupić jakieś małe autko np. Forda Fiestę mk3. Ile wyniosą wszelkie opłaty związane z ubezpieczeniem i przerejestrowaniem samochodu na mnie? Słyszałem, że mogę wziąć drugą osobę, która byłaby współwłaścicielem pojazdu, żeby załapać się na zniżki, ale nie mam nikogo, więc w grę wchodzą pełne opłaty.
Xamil
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

Re: Ile wynoszą opłaty?

20 Wrz 2009, 22:19

Rejestracja - tablice, dowód "twardy" i "miękki" - ok. 170 zł
Ubezpieczenie - tu jest różnie, więc pomóc może tylko wizyta lub telefon do ubezpieczalni i odpowiedź na zadane pytania
Podatek - 2% od wartości samochodu (ceny wpisanej w umowie kupna-sprzedaży) - opłacany w urzędzie skarbowym lub urzędzie miejskim przy rejestracji
Ostrożność nie jest tchórzostwem.
Lekkomyślność nie jest bohaterstwem.
Martoro
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Świętochłowice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Jak odróżnić w dieslu pompowtryski od wtryskiwaczy? Jak odróżnić w dieslu pompowtryski od wtryskiwaczy?
    Postaram się wyjaśnić jak w prosty sposób sprawdzić jaki mamy układ zasilania czy są to zwykłe wtryskiwacze czy też pompowtryski. Opiszę tez znane mi zalety i wady takich rozwiązań. Trzeba pamiętać że silniki Silniki ...
    [D] i40 2,0 GDi / Optima I 2,0 / 508 1,6 THP / Passat B7 1,8 TSI [D] i40 2,0 GDi / Optima I 2,0 / 508 1,6 THP / Passat B7 1,8 TSI
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu D - silnik benzynowy o mocy ok. 160KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2011 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Hyundai i40 2,0 GDI - 177KM - Kia Optima ...

•  
    • Warto przeczytać
    • Motory Triumph
      Old car cabrio
      Wyprawa do Moab 2012, 48