Instalacja lpg vw golf IV 1.8 T 150 KM

Re: instalacja lpg vw golf IV 1.8 T 150 KM

14 Lut 2010, 20:48

Komputer komputerem nie znam tego produktu i nie wiem jakie ma możliwości, ale jeśli korekta jest +25% to albo masz za małe dysze, albo źle nawiercony kolektor ssący. Wydaje mi się, że na forum nie rozwiążemy twojego problemu. Muszą nad tym się pomęczyć panowie którzy zakładali instalację, a jak nie potrafią to niech zdejmują i oddają kasę.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Rejestracja: 01 Lut 2009, 18:45
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

Re: instalacja lpg vw golf IV 1.8 T 150 KM

14 Lut 2010, 22:58

teraz jak pojade we wtorek to juz nie odpuszcze... tez myslalem o dyszach ponoć sa 2mm

[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 20:19 ]
Bylem dzisiaj u niego wymienil komp. na inny i dalej nie mógl wystroic. zaslepil wejscie podcisnienia odpiol od kolektora i auto zaczelo jezdzic nie przerywa i nie dlawi sie (raz zaczelo przerywac i kontrolki zlpg zaczely migac) zanim odpiol podcisnienie wczasie strojenia kilka razy samochod chodzil na trzy gary (pokazalo bledy na kompie)czy to moze zaszkodzic silnikowi? zabraz potym przy odpalaniu na benzynie obroty falowaly? chcialem zeby zdemontowal instalacje to powiedzial ze odliczy sobie 600 zl od sumy jaka zaplacilem za robocizne, Sad z usmiechem powiedzial ze jak chce usunac to musze mu udowodnic ze instalacja nie nadaje sie do samochodu,jak mu wspomnialem o wpisie w ksiazke gwar.to powiedzial ze samochód mam mu zostawic na tydzien Sad co moge zrobic?

[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 20:20 ]
Mapa

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Bullitt
Nowicjusz
 
Posty: 13
Rejestracja: 10 Wrz 2009, 09:50
Miejscowość: Zgorzelec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie? Jak dbać o turbosprężarkę w naszym samochodzie?
    Obecnie rośnie zainteresowanie kierowców samochodami o dużej mocy i małym zużyciu paliwa. Aby sprostać tym oczekiwaniom rynku, wiodący producenci samochodów więcej uwagi poświęcają projektowaniu modeli wyposażonych ...
    Nissan LEAF - 50000 sprzedanych egzemplarzy na całym świecie Nissan LEAF - 50000 sprzedanych egzemplarzy na całym świecie
    Nissan LEAF, samochód ze stuprocentowym napędem elektrycznym, przekroczył kolejny historyczny próg dzięki sprzedaży 50 000 egzemplarzy, wzmacniając w ten sposób swoją pozycję lidera sprzedaży wśród ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      passat b5 german style
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50