REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Przesadzasz.. wszystko zależy od drogi, na trasie którą często robię jest dwupasmówka (do 110kmph) na której przy 130-140 już telepie lekko tak jak by były koleiny poprzeczne delikatne mimo że droga równa jak stół się wydaje, a jest też taki spory odcinek drogi poza terenem zabudowanym (do 90kmph) gdzie jadąc 190-200 nie czuć żadnych problemów (szeroka ze sporym poboczem)
120km/h na zakrecie???? To chyba na autostradzie albo scinasz zakret.
piotrauto napisał(a):co w tym dziwnego? większość zakrętów na naszych drogach jest takich co mozna przy 120km/h albo i szybciej bez problemu je pokonać
autostradą to chyba nie jechałes, na autostradzie niema czegos takiego jak zakręt są tylko lagodne łuki i wcale nie trzeba zwalniać
RNI napisał(a):piotrauto napisał(a):co w tym dziwnego? większość zakrętów na naszych drogach jest takich co mozna przy 120km/h albo i szybciej bez problemu je pokonać
autostradą to chyba nie jechałes, na autostradzie niema czegos takiego jak zakręt są tylko lagodne łuki i wcale nie trzeba zwalniać
Chyba sie najarales za duzo trafki,albo za duzo sie naogladales tych szybkich i wscieklych
Znajdz mi zakrety w polsce na krajowkach co mozna leciec spokojnie swoim pasem 100km/h (Ty piszesz ze mozna 120).
No Mondeo to rzeczywiście można wypaść, ale są też inne auta. Bezdyskusyjny jest fakt, że zakręty na krajówkach można pokonywać i z prędkością 140km/h trzymając się swojego pasa.
Oczywiście pytanie po co? Tylko, żeby zabić siebie i innych, bo to skrajny brak odpowiedzialności. Nawet trzymając się własnego pasa nie mamy żadnej gwarancji, że na wyjściu z łuku na naszym pasie nie jedzie traktor, nie przewróci się pijany rowerzysta, itd.
Jeździć szybko można i jest to piękny sport, ale od tego są tory, automobilkluby i kilka lig rajdowych. Bo mistrzowie prostej w stuningowanych calibrach czy imprezach (ci bogatsi) budzą tylko śmiech lub litość.
[ Dodano: Pią Mar 26, 2010 10:59 ]piotrauto napisał(a):zrobiło sie ciepło i można sobie przycisnąć![]()
mam takie pytanie do Was jak wyczuć granice poślizgu w zakręcie
przykładowo jest kawałek prostej 2km w terenie niezabudowanym później zakręt droga równa jak stół, jednak dosyć wąska
pierwszy raz jade 70km/h bez problemu przejechałem zakręt, drugi raz 90km/h także bez problemu, trzeci raz 120km/h, przejechałem w jaki sposób wyczuć w aucie ze auto zaczyna sie robic podsterowne? i zaczyna sie uślizgiwać
jezdze juz dosc sporo i jeszcze nigdy na suchy, asfaldzie nie straciłem przyczepności
moze zawieszenie pozwala na duzo więcej i opony ale jak to wyczuc?
RNI napisał(a):piotrauto napisał(a):co w tym dziwnego? większość zakrętów na naszych drogach jest takich co mozna przy 120km/h albo i szybciej bez problemu je pokonać
autostradą to chyba nie jechałes, na autostradzie niema czegos takiego jak zakręt są tylko lagodne łuki i wcale nie trzeba zwalniać
Chyba sie najarales za duzo trafki,albo za duzo sie naogladales tych szybkich i wscieklych
Znajdz mi zakrety w polsce na krajowkach co mozna leciec spokojnie swoim pasem 100km/h (Ty piszesz ze mozna 120).
Ja ci pokaze ze przy 70km/h wylatujesz i potem pol wsi sie zbiera ogladac zjawisko fzyczne.
Ps O jakich to niby autostradach mowisz????
pewnie jezdzi zwyklym seryjnym samochodem takim jak twoj passatpiotrauto napisał(a):nie wiem czym Ty jezdzisz ale chyba jakims bardzo wywrotnym autem,
nie wiem czy wiesz ale lamiesz prawo w ten sposob i jestes zly !!!piotrauto napisał(a):na 90% krajówkach zakręty są dosyć łagodne i mając 100km/h-120km/h a nawet więcej w terenie niezabudowanym można spokojnie je pokonać, nawet na drogach wojewódzkich czy powiatowych z prędkością 100km/h można bez stresu przejechać cały zakręt
no inaczej byc nie moze niz luki w lewo i prawo bo raczej w gore i w dol zakretow nie ma ;]piotrauto napisał(a):a co do autostrad to pokaż mi na jakiejs autostradzie zakręt co trzeba zwalniać? niema na nich zakrętów tylko łagodne łuki w lewo i w prawo i na tych lukach spokojnie mozna lecieć ile fabryka dała
to po co zakladasz temat skoro to juz wiesz i sam sobie na niego odpowiedzialespiotrauto napisał(a):zależy tez od szerokości, profilu i wielkości opon, od rodzaju opon, firmy, od zawieszenia
moze w koncu znajdziesz na googlach albo w slowniku jak sie to piszepiotrauto napisał(a): ... asfaldu ...