Jaką toaletę wybrać do kampera?

27 Lis 2022, 12:35

Witam.
Jestem nowa w temacie i będę wdzięczna za jakieś rady. Zastanawiam się nad zakupem toalety do kampera, waham się między toaletą przenośną a kasetową? Która opcja sprawdzi się lepiej?
otell123
Nowicjusz
 
Posty: 5

27 Lis 2022, 12:59

Nie wiemy jakiego masz kampera i ile miejsca jest na toaletę? Tu jest to bardzo ważne bo jedna to toaleta przenośna / turystyczna, a druga kasetową i ona montowana jest na stałe. To główne różnice między nimi.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9766
Zdjęcia: 34

27 Lis 2022, 13:21

Ducato 2.3 JTD, przestrzeń jest ograniczona, narazie jestem na etapie planowania, wyborów. Chyba będę musiała zrezygnować z komfortu toalety kasetowej i wybrać jakiś model przenośnej :)
otell123
Nowicjusz
 
Posty: 5

28 Lis 2022, 13:01

No tak jednak toaleta przenośna, tylko jaka? Zastanawiam się nad thetfordem lub fiamma. Dobrze żeby była lekka i prosta w obsłudze, no i miała pojemnik na nieczystości w miarę duży. Nie wiem jak z awaryjnością tych toalet, są trwałe? Czy w razie uszkodzenia jakiejś części można dostać zapasowe?
otell123
Nowicjusz
 
Posty: 5

28 Lis 2022, 13:16

otell123 napisał(a):Zastanawiam się nad thetfordem lub fiamma.
Tu masz jeszcze do rozważenia Dometic ale ja myślę że tu z tych firm każda będzie dobra musisz tylko zwrócić uwagę na pojemności jak chcesz większą to trzeba celować w takie około 20 litrów. Będą one po prostu trochę wyższe zachowując pozostałe wymiary szerokości i długości.
Tu masz taką przykładową Thetford 21 litrów [link do oferty na Allegro wygasł] która powinna spełnić Twoje oczekiwania.
Jeżeli chodzi o budżet to w 500zł powinna się zmieścić ze środkami / płynami na start.
otell123 napisał(a):Nie wiem jak z awaryjnością tych toalet, są trwałe?
Raczej tak tu po prostu trzeba uważać jak się je przestawia itd. bo wtedy najłatwiej coś uszkodzić :wink:
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 9766
Zdjęcia: 34

28 Lis 2022, 13:43