Jaki pick up

31 Gru 2010, 08:59

W l200 od1998 nie ma z przodu sprzengiełek więc poco wymieniać piasty i zwrotnice. Blokada centralnego dyfra to zapinasz wajchą. Belka jest ta sama tylko ją odsuwasz do tyłu i są otwory fabryczne .Sprzęgło jak jest zjechane to można wymienić .Wynieniasz sam reduktor który jest przykręcony do skrzyni biegów w nim są wajchy .Jedynie nie bedziesz miał wyświetlanych ustawien reduktora ,bo w l200 świeci się jedynie czy masz zapięty przód .A mechanik to pewnie by wszystko powymieniał bo z tego ma kase !
Pozdrawiam
robin722
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: ełk

31 Gru 2010, 14:25

robin jesli to nie problem przeslij mi na priv jakis stały kontakt (mail ,tel) do Ciebie. Nie zawsze pewnie tu będę a chciałbym, o ile to nie problem, pomęczyc Cię za jakis czas pytaniami czy dokonałeś juz tego i jak sie to sprawuje.
Piknij jeszcze z jakiego roku masz L-ke? ja mysle o zakupie 3 generacji tj miedzy 2001 a 2006
aaaaaaaaaa i pytanie: słyszałem że silniki ze 136 konikami pod maska maja jakies problemy i lepiej brac ze 116 - pawda czy fałsz?
Ja mykam kombinować jakieś dodatkowe źródła dochodu do realizacji marzeń ;)

Szczęśliwego Nowego Roku :grin: :grin: :grin:
lupus-79
Nowicjusz
 
Posty: 25
Miejscowość: łodzkie

17 Maj 2013, 19:10

witam wszystkich jestem pierwszy raz na forum kupilem nie dawno pajero pinina 2.0 gdi znudzilo mi sie szybkie i bezsensu jeżdżenie moje pytanie jest mam zastaniawia mnie to czy w czasie jazdy moge zalaczac napend 4h oraz na pozostale 4hlc 4llc i na odwrod no i czy na 4hlc i 4 llc mozna skrecac kolami bo i takie zeczy ludzie mi juz naopowiadali moze ktos mi jasno odpowiedziec dzieki z gory pozdrawiam :D
dodek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 15 06 2001
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: pajero pinin
Silnik: 2.0 gdi
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

18 Maj 2013, 13:36

reduktora nie wolno włączać podczas jazdy, żadnego,
po włączeniu blokady centralnego mechanizmu różnicowego nie można skręcać na twardej nawierzchni (czyli suchy asfalt/beton)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Wrz 2013, 20:05

O dyskusja dla mnie :). Jakiego pick-upa polecacie, od strony ekonomicznej? Samochód wykorzystywany do wypadów na trudne trasy leśne i namiotowanie na weekendach (w zimie też), ale i do pracy codziennej. Typowa terenówka odpada, nakierowałem się na pick-upy w poszukiwaniach, jak dotąd jeździłem próbnie Rangerem i Dmaxem, oba fajnie!
Garażer
Początkujący
 
Posty: 57
Auto: Opel Astra
Rok produkcji: 1998

16 Wrz 2013, 18:57

Trochę stary kotlet :no: Jaki budżet, mniemając po propozycjach niemały, jeśli toporne auto to NP300 jeśli cywilizowane bardziej to L200
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bez mandatu za brak dokumentów
    Nowela ustawy o Ruchu Drogowym którą podpisał dzisiaj prezydent Andrzej Duda pozwala na jazdę bez dokumentów dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia OC w formie papierowej. Zmiany wchodzą w życie z dniem 1 ...
    Nowe VW Transportery T6 dla Policji
    Volkswagen Samochody Użytkowe, na zamówienie Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu, w procedurze przetargu publicznego, na początku grudnia dostarczył Policji flotę 100 Transporterów T6 z silnikiem ...

18 Wrz 2013, 22:12

Tak, będzie tego ponad 100tysiaków. Mam już swoich faworytów. Ludzie chwalą L200, Dmax ze względu na silnik dobry i Hilux bo można go wysadzić w powietrze i dalej jeździć :). Jak by to był mały budżet to bym się tyle nie zastanawiał.
Garażer
Początkujący
 
Posty: 57
Auto: Opel Astra
Rok produkcji: 1998

06 Lis 2013, 22:12

cieszę się, że kotlet odgrzany, chcemy z kumplem kupić auto do firmy (przewożenie drzewa, roślinek, ziemi, narzędzi itd. ale też jazda po mieście), budżet ok. 120 tys. Zainteresowało mnie to isuzu (chyba miałem silnik tej marki w starym oplu), czy kolega zdecydował się na to auto?
pomid
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: volvo v40

07 Lis 2013, 09:01

te silniki co były w oplach to zupełnie inna generacja i jakość niż to co jest teraz, niestety za młody produkt żeby o trwałości mówić, ale jeździ się całkiem fajnie
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

29 Lis 2013, 23:40

Dla mnie teraz isuzu robi najmocniejsze silniki. Cieszę się, że w samochodzie, którym jeżdżę mam ich silnik. Dobrze że w najnowszej wersji pickupa zmniejszyli pojemność silnika, pewnie przez to mniej pali w trasie.
Garażer
Początkujący
 
Posty: 57
Auto: Opel Astra
Rok produkcji: 1998

13 Gru 2013, 10:38

Popieram, L200 to auto łaczące dwa elementy: wygląda dobrze na mieście i nadaje się do pracy i jest jednocześnie bardzo dzielne w terenie. Na trasie przy normalnej, jeździe 100-110 pali 7,5-8,0 natomiast przy dynamicznej jeździe, albo powyżej 120 km/h spokojnie 14 litrów na100. I napewno nie jest to auto rodzinne...
Michalina
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 17 09 1954
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Audi A4
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2008

16 Sty 2014, 23:45

D-MAX potrafi w trasie spalić 6.5L/100, a były też testy w ramach jakiejś konferencji czy coś, i osiągnęli spalanie na poziomie 4,5L/100. Lubię l200 za to że jest stosunkowo najwęższym pickupem jakiego widziałem, ale ekonomia to nie jest mocna jego strona. Ciekawe czemu, silnik?
Garażer
Początkujący
 
Posty: 57
Auto: Opel Astra
Rok produkcji: 1998

17 Sty 2014, 09:26

taaaa :mrgreen: w laboratorium
spalanie w każdej terenówce liczy się 10 litrów i w góre, uda Ci się urwać troche to jesteś szczęśliwy, nie to nie jesteś rozczarowany, ale spalanie 6,5 to między bajki sobie można włożyć :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

17 Sty 2014, 17:54

Niestety terenówki będą palić minimum ok. 10l wzwyż. Opory powietrza jak kiosk ruchu, obojętnie czy stare kwadratowe czy nowe kanciaste, aerodynamika pod pojazdem to pojęcie nieznane, opory toczenia większych kół, napędu itp. itd. i mamy wynik. :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

31 Mar 2014, 22:02

Miałem okazję pojeździć nowym D-Maxem 2,5 z podwójną turbiną - dynamika całkiem fajna, na zużycie paliwa nie zwróciłem uwagi :) Fajny patent z wyświetlaczem pokazującym aktualne zapełnienie DPF i jego czyszczenie. Jedynie dźwięk silnika bardziej odpowiadał mi w poprzedniej wersji 3,0, ale to subiektywne odczucie.
maciej156
Nowicjusz
 
Posty: 4
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: AR
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012