Jaki pick up

10 Lut 2010, 19:56

Witam wszystkich !

Mam mały problem z wyborem samochodu - jest mi potrzebny do pracy. Zajmuje sie ścinką drzew "trudnych" metodami alpinistycznymi.......etc.

Potrzebny mi samochodzik posiadający napęd 4x4, pakę, oraz hak - silniczek najlepiej 2,5 diselek.

Byłem juz zdecydowany na starszą navarke - ale po przeczytaniu tego co dzieje sie z jej silniczkiem zwątpiłem...

Cóż z tych o których myślałem wymienię ford ranger(pare razy miałem okazje nim jeżdzic), Opel campo, M L 200, oraz Mazda seria B.

pozdrawiam i llicze na pomoc.
kgm
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: krakow

10 Lut 2010, 20:04

nissan MP300 (prawie jak nawara tylko z porządnym silnikiem)
albo stare D22,
mazda to to samo co ford Ranger dobre autko,
L200 najbardziej luksuśne :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

10 Lut 2010, 20:12

campo też powinno byc ok

chociaz ja bym celował w Rama z Cumminsem :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

10 Lut 2010, 20:13

pocieszny napisał(a):nissan MP300 (prawie jak nawara tylko z porządnym silnikiem)
albo stare D22,
mazda to to samo co ford Ranger dobre autko,
L200 najbardziej luksuśne :mrgreen:



:)
luksus niejest wymagany w tym przypadku:)

autko bedzie ciagle narazone na wszechobecne trociny, fetor paliwa i oleju z pilarek etc...

wazna jest niska awaryjność.

co oznacza stare D22 ( wiem ze nissan ) ale do jakiego rocznika??

z pozakonkursu zastanawiałem sie jeszcze nad cheeroky
kgm
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: krakow

10 Lut 2010, 20:15

poza konkursem to co chcesz tym czirokiem robić?
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

10 Lut 2010, 20:27

croochy napisał(a):poza konkursem to co chcesz tym czirokiem robić?


targać przyczepke z np frezarka do pni,
pomagac nim sobie w obalaniu drzew :),
ceny mnie zaskoczyły - ponizej 20 000 tys jest ich mnostwo (2,5 diselek)

pick up byłby oczywiście lepszy - szczególnie w sprzataniu oraz wywozie drewna, wystarczy dorobic burty i daje rade...

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 20:36 ]
croochy napisał(a):campo też powinno byc ok

chociaż ja bym celował w Rama z Cumminsem :mrgreen:


hahaha szczególnie to 6,7 brzmi zachęcająco :)
jednak upierałbym sie do 2,5 :) wystarczy
kgm
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: krakow
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Europejski Program PHEV Toyoty
    Toyota rozpoczęła projekt Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) w roku 2007. W 2008 r. przeprowadzono próby drogowe prototypowych pojazdów we Francji i Wielkiej Brytanii. W roku 2010 w ramach drugiej fazy projektu ...

10 Lut 2010, 21:17

dziwne , że o defie nie pomyślałeś
hm, cena ?
sbb
Początkujący
 
Posty: 85
Miejscowość: posen

10 Lut 2010, 21:18

jak chcesz obalac drzewa samochodem to bież coś co ma rame, cziroki takowej nie posiada :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

10 Lut 2010, 21:20

sbb napisał(a):dziwne , że o defie nie pomyślałeś
hm, cena ?


oj myślałem,myślałem - cena samego defa boli o częściach nawet nie wspomne...

chyba zostanie mi ten campo - isuzu ponoć dobre silniki robi.... tylko blacha straszliwie gnije...
a przy skromnym budzecie max 20 000 tys... nie poszaleje :(

[ Dodano: Sro Lut 10, 2010 21:21 ]
croochy napisał(a):jak chcesz obalac drzewa samochodem to bież coś co ma rame, cziroki takowej nie posiada :mrgreen:


o prosze :(
:oops: niewiedziałem szczerze mowiac

aczkolwiek do tego akurat nie ma znaczenia - linę zakładam prawie na wierzchołku - wieć nie potrzeba jakiejs mega siły....
kgm
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: krakow

10 Lut 2010, 21:27

fakt faktem ze campo gorzej z blachą niz monterey, ale mechanicznie to samo czyli w sumie isuzu, 3.0 dieselek, w sam raz traktorek do pracy.
co do jeepa to akurat jak juz koniecznie miałby byc diesel to lepiej 2.1 niż 2.5 :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

10 Lut 2010, 21:33

croochy napisał(a):fakt faktem ze campo gorzej z blachą niz monterey, ale mechanicznie to samo czyli w sumie isuzu, 3.0 dieselek, w sam raz traktorek do pracy.
co do jeepa to akurat jak juz koniecznie miałby byc diesel to lepiej 2.1 niż 2.5 :mrgreen:


dlaczego lepiej 2.1 ?????
kgm
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: krakow

10 Lut 2010, 21:40

no z tego co się orientuje 2.5 to słynny VM, a 2.1 to motor Reno o ile szczęśliwych posiadaczy XJ'ota z 2.1 można znaleźć, to o posiadaczy Xj z 2.5 deklarujących że to jest jeden człowiek, a mianowicie Lesio :mrgreen:


jakby nie było najlepsza jednostką napędową w XJ był jest i będzie fabryczny silnik 4.0

:mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

10 Lut 2010, 21:45

o prosze dobrze wiedziec :)

coraz ciekawiej sie robi dla takiego laika jak ja :)

samych nowości sie dowiaduje -pierwszy raz w zyciu widziałem opla monterey - szkoda ze to nie pick up :(
kgm
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: krakow

10 Lut 2010, 21:50

niestety nie pickup ale na haku 2,6t wbite :mrgreen:

blacha ocynk :mrgreen:

3.0 TDi pali około 10

3.2 V6 bez przeróbek około 12-13 przy lekkiej nodze w trybie mieszanym
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

10 Lut 2010, 22:06

croochy napisał(a):niestety nie pickup ale na haku 2,6t wbite :mrgreen:

blacha ocynk :mrgreen:

3.0 TDi pali około 10

3.2 V6 bez przeróbek około 12-13 przy lekkiej nodze w trybie mieszanym


pewnie gupie pytanie ale czy jest na ramie?? moza daloby sie mu sieknac pake z tyłu...
albo konkretną przyczepke:)
Ostatnio edytowany przez kgm, 10 Lut 2010, 22:10, edytowano w sumie 1 raz
kgm
Nowicjusz
 
Posty: 10
Miejscowość: krakow