Jakie auto do 20 tys?

06 Lis 2023, 17:15

Witam, poszukuje auta najlepiej sedan (ewentualnie kombi) - warunek konieczny w granicach 15-20 tys. a jestem kompletnie zielony w temacie i nie mam pojęcia w jaki model celować.
Zależy mi żeby przebieg nie był zbyt wysoki, jakiś do 200tys (w tym budżecie można jeczcze coś takiego znaleźć wartego uwagi?), benzyna lub diesel, jazda 60% miasto, 40% autostrada, rocznikowo nie starszy jak 2000 rok ,żeby zaraz go korozja nie zjadła no i nie wiem co jeszcze napisać. Ogólnie zależy mi na tym aby nie był jakiś bardzo awaryjny i były do niego dostępne części zamienne bez problemu i niebyt drogie. Ale nie fiksuje się na konkretnych wymaganych poza tym że tylko sedan lub kombi ani konkretnym aucie, jeżeli będą jakieś ciekawe propozycje to chętnie rozważę wszystkie.

Wynalazłem taki ale nie wiem czy to dobry wybór https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/c ... FVZsC.html
Tony47
Obserwowany
 
Posty: 2

08 Lis 2023, 07:50

Cruze to technicznie astra - czyli jeśli chodzi o awaryjność taka średnia półka na rynku. Do tego materiały z jakich jest zrobiony są gorsze niż w oplu, musisz się przymierzyć, ja bym tam nie chciał tym jeździć. Ten 2.0cdti jaki masz tam wsadzony ma "wadę" w postaci uszczelki na smoku pompy oleju, po zakupie wypada zdjąć miskę olejową i tę uszczelkę wymienić żeby nie było później kuku

BTW jeśli jeździsz głównie po mieć a do tego chcesz samochód, który nie będzie awaryjny to poszukaj raczej benzyniaka. Do tych 20k kupisz ładnego avensisa 1.8
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2428
Przebieg/rok: >50tys. km

08 Lis 2023, 08:16

silnik opla, taki sobie, póki się nie zatrał ...będzie jeździł, awaryjność jak to w oplu...zawsze jest coś do zrobienia, pozostała konstrukcja auta ...prosta, więc ogarnąć silnik i bedzie jeździło
toyman40
Stały forumowicz
 
Posty: 1286

10 Lis 2023, 11:40