Bys chcial autko ktore mozna dokrecic do 400km i za 15k zl... w 1/4 na starcie daje spora przewage dobry naped
4x4 - Subaru czy Lancer Evo tutaj perfekt, ale ciezko bedzie o np. subaru WRX STI za 15k zl, kupic co najwyzej jakiegos poobijanego, fotele tylne i pare innych rzeczy wymontowac w celu obnizenia masy i perfekt.
BMW M5 Alpina mozna kupic tanio, ale chyba on tutaj za dobrze sie nie spisze, jednak dosc ciezkie autko + naped na tyl tylko.
Wynalazki typu Lotus Omega tez grosze kosztuja, a mocy troche pod noga bedzie, ale tez masa dosc spora jak w M5. No ale bez ingerencji w motor masz 400km prawie + o jakies 10% w gore to podciagnac sie powinno dac bez jakis mega kosztow, wywalic bajery typu kolo zapasowe, tylne fotele, klime i itp, mase zmniejszysz tym sposobem z 1500kg(czy ile tam on wazy) do powiedzmy 1200-1300kg i powinno takie cos dawac rade jako tako.
Honda CRX, bardzo lekka, ale dokrecic do 400km, nawet nie wiesz ile moze to kosztowac, chyba ze kupisz juz motor przerobiony, bo samemu to sie srednio oplaca, popatrz ile kosztuje 1 zakuty cylinder, czy glowica, korba i itp, jak ci sie nie chce sprawdzac, to kpl cylindrow czy dobra glowica to wlasnie tyle ile na autko zamierzasz wydac.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]Tylko ze mam watpliwosci, ze to sie da na 400km wkrecic, bez ryzyka, jednak 1,6 to nei jest jakas powalajaca pojemnosc, i kazdy dodatkowy 1km, ktory bedzie bezpieczny dla silnika moze byc bardzo drogi.
Fiaty Coupe, mozna spotkac na allegro czasami dosc tanie, z moca powyzej 300km.