1/4 Mili jakie auto do 15 000 zł

20 Sty 2014, 18:26

Interesują mnie:

- osiągi
- nie za droga eksploatacja samochodu
- może być droższy

Oczywiście nie będzie to jakiś demon prędkości.




Czekam na jakieś fajne propozycje. :)
housemusix
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 2,3kompressor
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998
7

20 Sty 2014, 19:20

A w której klasie?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

20 Sty 2014, 19:29

Głównym aspektem ma być jedynie przyśpieszenie auta.
housemusix
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 2,3kompressor
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998
0

20 Sty 2014, 19:43

Ja bym zainwestował w coś niepozornego np. Punto i zrobił swapa.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
1

20 Sty 2014, 19:47

housemusix napisał(a):Głównym aspektem ma być jedynie przyśpieszenie auta.


"jedynie" przyśpieszenie tia...

Za 15k możesz kupić auto a później ropocząć przygodę czyli następne 15k ...
Generalnie na wyniki nie masz szans chyba że akurat coś sie komuś popsuje.
Zacznij od klasy street n/a FWD albo coś w ten desen .

Auto musi być lekkie, mocne i posiadać kilka bajerów typu LSD...oczywiście w klasie typowo streetowej.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

20 Sty 2014, 20:05

Właśnie o to chodzi.
Najlepsza baza, a na resztę mam z 20 000 zł, później więcej się i też znajdzie jak coś.
Mam jeszcze 2 samochody rodzinny i dla kobiety mojej także chce mieć zabawkę.
housemusix
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 2,3kompressor
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998
0

20 Sty 2014, 22:32

Temat jest tak rozległy że trudno coś tak po prostu stwierdzić...

Nie szedł bym w żadne profi ściganie czyli auto tylko na 1/4 mili bo nie masz na to funduszy.
Raczej kupiłbym autko z możliwością startu na ćwiarę ale do użytku drogowego.

Wybór nie jest prosty ponieważ co kierowca to inna opinia.

N/A to raczej tylko hanka/ może jakaś tojka ewentualnie jakiś lekki sunny z silnikiem po swapie na VE

Turbo FWD cos małego, lekkiego do podkręcenia. Grupa wieśwagen daje 1,8t w polo, colt czt itp.
Turbo RWD kiepsko z kaską
Turbo AWD odpada całkowicie

Biorąc pod uwagę że masz bardzo mało kaski to interesowałbym się tylko pod szlifowaniem seryjnego auta z turbinką albo swapami jak najbardziej prostymi chociaż trudno mówić o prostych swapach...

Możesz tez szukać gotowca w stylu colt 4g63t albo lupo 1,8t ... tylko że takie wykręcone auta i składane z kilku mogą być dalej problematyczne w użytku.

Napisałem Ci ogólnikowo.

P.S
Moc nie oznacza że auto będzie fajnie jechać...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

20 Sty 2014, 22:49

:) Jak chcesz coś co da funu dużo z jazdy to E30 swapowane na 2.8. Po podkręceniu powinieneś złamać 6s do setki, a i poniżej 25s do 200 km/h i <14s na ćwiarę zejdziesz.

Jak patrzysz tylko na czas na 1/4 to jakieś swapy/turbo w crx/corsa itp. gówienka. Wtedy jednak opony semislick.

Ogólnie RWD w Polsce startuje z AWD. FWD osobno, natomiast diesel'e FWD startują z RWD i AWD diesel'ami. Dlatego mój znajomy mając najszybszego diesel'a fwd w Polsce zmienia klase na FWD benzyna.

W tej kasie to możesz tylko myśleć o FWD... a i tak pewnie nie dasz rady. Za to możesz mieć całkiem fajne autko i do tańca i różańca i wziąć sobie po prostu coś szybkiego awd/rwd. :) :)
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

20 Sty 2014, 23:14

jiGsaw napisał(a)::) Jak chcesz coś co da funu dużo z jazdy to E30 swapowane na 2.8. Po podkręceniu powinieneś złamać 6s do setki, a i poniżej 25s do 200 km/h i <14s na ćwiarę zejdziesz.


Tu właśnie dobrze zostało ujęte i jeszcze dodam że zejście z 14s na 1/4 o 1sec = 20k a żeby robić RWD tuningowym niskie 12s to dodaj następne 20k.

jiGsaw napisał(a):Jak patrzysz tylko na czas na 1/4 to jakieś swapy/turbo w crx/corsa itp. gówienka. Wtedy jednak opony semislick.

Zazwyczaj już takie auta są jednorazowe tylko na tor i często kończą w smietniku albo sa od sprzedawane za 1/100 wartości...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
1

21 Sty 2014, 14:08

Ostatnio widziałem w ogłoszeniach auto które oglądałem osobiście, bardzo dobre na początek startów na 1/4m i nadające sie do jazdy po ulicach... jak będziesz zainteresowany to daj sygn.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

21 Sty 2014, 14:22

Jeżeli nie przeszkadza Ci FWD to ja bym brał to [link do Tablica wygasł]

Sprzedaje mój znajomy i z tego co się orientuję to dobra oferta, wręcz okazyjna.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

21 Sty 2014, 20:05

A ja podrzucę Ścierkę ;). Napęd - 70% tył, 30% przód. Tania zmiana na RWD - wystarczy zmienić skrzynię. Z tyłu szpera 25%...

[link do Tablica wygasł]

Ewentualnie złożenie Ścierki na np. kompresorze z Merca to grosze, sam robiłem taką z kumplem z bazy mk2 sedan 2.0 ohc efi, śmiga do dziś. Nie była hamowana ale zwijała asfalt...

Jakbyś chciał więcej ofert to daj znać. Mam kilku znajomych którzy mają trochę DOBRZE dłubniętych Ścierek do 10k.
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0

21 Sty 2014, 20:43

Tylko czy Sierra na wyścigi będzie dobra? Bo ja nigdy nie widziałem takiej na 1/4mili,zazwyczaj są to auta z przednim napędem typu Audi A4,Opel Corsa B,no typowe populasy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
0

21 Sty 2014, 20:53

Barol napisał(a):Tylko czy Sierra na wyścigi będzie dobra? Bo ja nigdy nie widziałem takiej na 1/4mili,zazwyczaj są to auta z przednim napędem typu Audi A4,Opel Corsa B,no typowe populasy.


Czemu ma być nie dobra??? Bardzo dobre napędy, prosta konstrukcja, tanie części, łatwo ją dłubnąć, leciutki samochód. Po prostu jest ich mało na rynku, pewnie też dla tego. Sierra 200/300 KM zwija asfalt... Jeszcze jak samochód będzie ważyć np. 1000 kg??? Dobry napęd, porządne oponki, niska masa, duża moc.

W Rajdach, w Drifcie Sierra ma ogromną historię... W 1/4 w sumie chyba też jej nie widziałem, ale czy to źle? To nie jest przeciwwskazanie... W sumie też nie za bardzo interesuje się zawodami na 1/4. Więc nawet nie bardzo mogę coś powiedzieć. Ważne że ma potencjał i dobrze śmiga :yes:.

Poza tym Sierra to jeden z najbardziej niedocenianych samochodów w Polsce :ok:.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0

21 Sty 2014, 20:55

Wiem że do driftów to auto świetnie sie nadaje ale własnie nie wiedziałem jak z 1/4mili.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
0