1/4 Mili jakie auto do 15 000 zł

23 Sty 2014, 01:40

Golfa 1.6 LPG to masz Ty raczej ja mam 3 samochody i chce dodatkowo zabawkę. Jak juz o to chodzi mam chryslera 3.8 awd, MB 2.3K i aygo 1.0.

Problem w tym ze niestety jedna osoba ma tu racje nie interesują mnie stare trupy.

Mam 15 000zł na bazę i 20 000zł na rozbudowę. Jak to słyszę to liczę tylko na naprawy i rdze.

Może po prostu swojego merca odchudzę turbo mu wpakuje podkręcę kompressor i parę dodatków jeszcze tylko ciekawi mnie kto by się za to zabrał.
Może jakieś propozycje rozbudowy.
housemusix
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 2,3kompressor
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998
0

23 Sty 2014, 02:11

housemusix napisał(a):Golfa 1.6 LPG to masz Ty raczej ja mam 3 samochody i chce dodatkowo zabawkę. Jak juz o to chodzi mam chryslera 3.8 awd, MB 2.3K i aygo 1.0.

Problem w tym ze niestety jedna osoba ma tu racje nie interesują mnie stare trupy.

Mam 15 000zł na bazę i 20 000zł na rozbudowę. Jak to słyszę to liczę tylko na naprawy i rdze.

Może po prostu swojego merca odchudzę turbo mu wpakuje podkręcę kompressor i parę dodatków jeszcze tylko ciekawi mnie kto by się za to zabrał.
Może jakieś propozycje rozbudowy.


Nikogo tu nie obchodzi ile masz samochodów, ani przepychanie się Golfem. Ale jak już musiałeś się pochwalić to musiałeś, ok.
Szkoda że ten Merc równie szybko spróchnieje co te wszystkie tzw. "stare trupy" (a pewnie nawet szybciej)...
No ale ok, rozumiem że chcesz zrobić maszynę na 1/4 z MB W208, który waży przynajmniej 1,5 tony i jest w automacie??? Serwis na bank będzie tani... I chcesz wrzucić do niego Turbo przy Kompresorze??? Może jeszcze jest w Cabrio??? Chcesz tym startować w klasie RWD??? I masz 20k na mody z robocizną???

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAA!!!!!!!!!!!!!

Zrób lepiej to Aygo... Będzie chociaż ciekawiej.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0

23 Sty 2014, 02:34

Własnie widzę jak się znasz hah. Ja przynajmniej nie wypowiadam się jak nie wiem.

Merc wazy tylko niecałe 100kg więcej niż sierra i jest ponad 10 lat młodszy.
Mam go od 6 lat nie mam żadnych problemow z rdza.
Silnik ze ścierki pewnie na początek reanimacje trzeba mu zrobić.
I samochód akurat mi się kompletnie nie podoba, chodź to kwestia gustu.


Co do aygo też o tym myślałem i tak miałem go sprzedać ale jak bym miał się za to zabrać to na początek od swapa, także jednak to ze wymieniłem samochody było przydatne.

Poza tym nie pisałem do Ciebie odpowiadam forumowiczowi co o mnie się wyraża bezpodstawnie.
Ja po prostu słucham wątku i patrze w jakim kierunku się rozwinie. Jak na razie widzę ze nie w tym co chciałem. Nie jest to odrazu preteks do czepiania ze się nie odzywam. Nie wtrącałem się, ponieważ fajnie się im kleiła gadka. A to chyba w tym cały sens :-)
housemusix
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 2,3kompressor
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998
0

23 Sty 2014, 02:58

housemusix napisał(a):Merc wazy tylko niecałe 100kg więcej niż sierra i jest ponad 10 lat młodszy.


Ford Sierra - Masa własna liftback: 1120kg kombi: 1160kg

W208 - Masa własna 1415 – 1755 kg

http://pl.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W208

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ford_Sierra

housemusix napisał(a):Własnie widzę jak się znasz hah. Ja przynajmniej nie wypowiadam się jak nie wiem.


Muszę coś dodawać :ok:???

housemusix napisał(a):Silnik ze ścierki pewnie na początek reanimacje trzeba mu zrobić.


No pewnie tak samo jak silnik z MB jeśli chcesz go kręcić pod 1/4. Jak chcesz tylko jeździć to nie. Dokładnie to samo będziesz robił z MB co ze Sierrą. Ile chcesz dmuchnąć na tym kosmicznym set-up'ie trubo + kompresor :ok:??? Ile chcesz mieć mocy za te 20k z robocizną??? Pytam poważnie??? Na co liczysz za te pieniądze???

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0

23 Sty 2014, 03:16

Tu masz racje autocentrum nie podaje poprawnie. (1320kg lub wiki się myli) Zwracam honor.
Ale wierz mi Sierry nie chce zrozum......

Może a4 2.7 biturbo

mam jeszcze mazdę mx-5 na 1.6 16v 115km może to dobra baza?
housemusix
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 2,3kompressor
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998
0

23 Sty 2014, 09:25

housemusix napisał(a):Może a4 2.7 biturbo

dodaj 30k na przebudowę (minimum)

Mercedes kompresorek 208 nie obraź się ale jest delikatnie mówiąc :?

Jak Merc to V8 najlepiej AMG i do tego NOSek...

Chociaż i tak mercedesik ma w sobie masę upierdliwości technicznych które kosztują.

Przeczytaj dokładnie nasze wcześniejsze posty i wyciągnij wnioski.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

23 Sty 2014, 09:53

Może napisz w ogóle co Cię interesuje. Czy chcesz mieć auto, które ma możliwie NAJLEPSZY czas na 1/4 w tej cenie i to jest priorytet, czy może po prostu chcesz mieć auto, które jest szybkie, ale jednocześnie spełnia jakieś tam inne Twoje kryteria, taki kompromis.

Ps. Golfa nie mam i nie miałem, swoimi samochodami to nie wiem, czy się pochwaliłeś, czy pożaliłes, ale wiem jedno. Dużo tu takich jest co napiszą posta i potem olewają temat, a jak nam się nie sprecyzujesz z wymaganiami to Ci nikt nie pomoże i się nie dziw, że dyskusja idzie po innym torze.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

23 Sty 2014, 15:02

Napisz DOKŁADNIE czego właściwie oczekujesz, a na pewno Ci pomożemy. Tylko sprecyzuj tak jak napisał jiGsaw.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0

24 Sty 2014, 01:22

szybki THX i wszystkim także dziękuje za zainteresowanie tematem.
Biorę sobie Twoja wypowiedz do serca 55amg i nos mi wystarczy chyba na początek.
Myślę także s4 b5 lub b6.

Jak ktoś ma jakiś fajny pomysł mody poproszę o propozycje. Co byście wybrali?
Mieści się w moim budżecie i nie wiem czy takie przeróbki będą takie trwale jak Mieczysław.
Z ciekawości ile butla NOS z instalacją kosztuje, jak wygląda montaż?

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do mobile.de wygasł]
housemusix
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes CLK
Silnik: 2,3kompressor
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998
0

24 Sty 2014, 02:14

housemusix napisał(a):Biorę sobie Twoja wypowiedz do serca 55amg i nos mi wystarczy chyba na początek.

Mercedes ma kilka wad do ominięcia ale jednak...są i robią z tego auta upierdliwca w modach.
Zainteresuj sie też c32 amg bo kompresorek podciągniesz wymianą kółka ...
Ogólnie wady to dosyć dużo elektroniki i wynalazki typu 16 świec w V8 po 120zł za szt.
Duża masa, automatyczne skrzynki.
housemusix napisał(a):Myślę także s4 b5 lub b6.

S4 b5 problemem jest to że masz stały napęd na 4koła i dużą mase więc żeby jechało musisz ostro wydłubać. Ogólnie fajne auto do jazdy ulicznej. Oczywiście posiada tytpowe boączki wieśwagenów no ale nie będziesz chyba robił mega dużo kilosów. :D
S4 b6 lipa, mało rozwojowa nie polecam.. chyba że naczytasz się o tych zacnych uturbianiach z których 1na 10 jakoś jeździ a reszta jakoś stoi... :mrgreen:
Miałem w planach zakup takiej audioli ale nie mam zufania do upalania audi po przygodach z tą marką. Co do konsultacji od audi w razie czego mam kogoś kto pociągnie Ci projekt według uznania...
housemusix napisał(a):Z ciekawości ile butla NOS z instalacją kosztuje, jak wygląda montaż?

Mój kolega montował w clk V8 i wyszło 10k bo jest tam kilka w/w upierdliwości mercedesowskich.
Jeżeli szukasz auta do przeróbek to nie licz na 100% bezawaryjność.

Niestety spoglądasz w stronę aut które są klockami więc trudno je nazwać pogromcami 1/4m.
A do tego budżet masz bardzo mały ...
Na początek wybrałbym jakiś lekki FWD/ RWD jak najbardziej seryne z turbo zobaczył co z czym się konsumuje i dopiero dalej rzeźbił...tym bardziej że 100 firm tuninguje a tylko kilka z nich potrafi to robić.

P.S.

S4 waży 1700kg a Merc około 1500kg na tor jest to masakra...
Dla porównania nissan s14a waży 1250kg a np pulsar 4x4 1350kg ...

Tak jak Ci wspominałem jak coś daj mi sygnał na P.W. to mogę Ci polecić baaardzo mocne i w miarę lekkie turbo ale FWD...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
1

24 Sty 2014, 07:32

Z tego co widzę kolega chce po prostu auto i szybkie i komfortowe. Może warto pomyśleć o 540i manual 6b. Jak dorzucisz do tego kompresor i strzał z nitro to pod 500 kuca podejdziesz spokojnie. A już w serii auto mocno jedzie jak na takiego kloca (idzie złamać 14 s na 1/4 serią).
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW
0

24 Sty 2014, 09:45

jiGsaw napisał(a): Może warto pomyśleć o 540i manual 6b.

Ale jak chcesz to zrobic za łączna kwotę 35k gdzie na sam kompresorek wydasz około 20k do tego jeszcze zakup auta i serwis pod większe moce...
Widzisz generalnie jak nie podejdziesz to wydasz około 50k do ścigania się...
Dla tego lepiej na początek kupić coś z seryjnym T wymienić abec-adło czyli dolot, wydech, ICek, zrobić hybrydę turbinki z wtryskami i jazda. Jeżeli bedzie to lekkie RWD to jakoś zblizysz się do niskiego 13.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

24 Sty 2014, 15:11

Szkoda w sumie że autor skreślił Ścierkę :). Z ciekawości znalazłem takiego typa jak Kosiarz - Mistrz Dolnego Śląska w generalce na 1/4. Jeździ podobno zwykła wolnossącą 2.9 i czasy ma na bank dobre. Mogę go podpytać ile wyniósł go projekt, nie wiem co dokładnie ma tam porobione ale myślę że projekt był naprawdę groszowy, zwłaszcza jeśli ma zwykłe N/A 2.9.

Ale to piszę już jako ciekawostkę... Wiem housemusix że Sierry nie chcesz.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0

24 Sty 2014, 15:41

Vermin napisał(a):Szkoda w sumie że autor skreślił Ścierkę :). Z ciekawości znalazłem takiego typa jak Kosiarz - Mistrz Dolnego Śląska w generalce na 1/4. Jeździ podobno zwykła wolnossącą 2.9 i czasy ma na bank dobre. Mogę go podpytać ile wyniósł go projekt, nie wiem co dokładnie ma tam porobione ale myślę że projekt był naprawdę groszowy, zwłaszcza jeśli ma zwykłe N/A 2.9.


No widzisz i nie chcesz słuchać :D
Ścierka o której piszesz jest chyba jedną z fajniej zrobionych ścierek która pochłonęła worek$$$ :D
Jak byłbym mechanikiem to za takie auto (budowę) nie chciałbym zabrać się poniżej 50-60K.
Oczywiście jak sam chciałbyś złożyć takiego Forda i miałbyś wiedzę, czas i kasę to wyszłoby taniej ale i tak będzie drooogo.
Więc po co cudować jak można iść na łatwiznę...
A w dodatku jak później taka zabawkę wystawisz np za 45-50k to ja sprzedasz ???

Vermin musisz zrozumieć że nie ominiesz pewnych tematów a już na 100% nie zrobisz tego bazą sprzed 20lat.

P.S.
Z tego co pamiętam ta ścierka miała około 14s :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10350
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

24 Sty 2014, 16:29

szybki napisał(a):No widzisz i nie chcesz słuchać :D
Ścierka o której piszesz jest chyba jedną z fajniej zrobionych ścierek która pochłonęła worek$$$ :D
Jak byłbym mechanikiem to za takie auto (budowę) nie chciałbym zabrać się poniżej 50-60K.
Oczywiście jak sam chciałbyś złożyć takiego Forda i miałbyś wiedzę, czas i kasę to wyszłoby taniej ale i tak będzie drooogo.
Więc po co cudować jak można iść na łatwiznę...
A w dodatku jak później taka zabawkę wystawisz np za 45-50k to ja sprzedasz ???

Vermin musisz zrozumieć że nie ominiesz pewnych tematów a już na 100% nie zrobisz tego bazą sprzed 20lat.

P.S.
Z tego co pamiętam ta ścierka miała około 14s :mrgreen:


No tak, to już nie ważne w sumie... Ja mówię już jako ciekawostkę.

Doczytałem się - 13,5s (czas z SSS) na 1/4 z serduchem 2.9 V6 12v 145 KM.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0