housemusix napisał(a):Biorę sobie Twoja wypowiedz do serca 55amg i nos mi wystarczy chyba na początek.
Mercedes ma kilka wad do ominięcia ale jednak...są i robią z tego auta upierdliwca w modach.
Zainteresuj sie też c32 amg bo kompresorek podciągniesz wymianą kółka ...
Ogólnie wady to dosyć dużo elektroniki i wynalazki typu 16 świec w V8 po 120zł za szt.
Duża masa, automatyczne skrzynki.
housemusix napisał(a):Myślę także s4 b5 lub b6.
S4 b5 problemem jest to że masz stały napęd na 4koła i dużą mase więc żeby jechało musisz ostro wydłubać. Ogólnie fajne auto do jazdy ulicznej. Oczywiście posiada tytpowe boączki wieśwagenów no ale nie będziesz chyba robił mega dużo kilosów.
S4 b6 lipa, mało rozwojowa nie polecam.. chyba że naczytasz się o tych zacnych uturbianiach z których 1na 10 jakoś jeździ a reszta jakoś stoi...
Miałem w planach zakup takiej audioli ale nie mam zufania do upalania audi po przygodach z tą marką. Co do konsultacji od audi w razie czego mam kogoś kto pociągnie Ci projekt według uznania...
housemusix napisał(a):Z ciekawości ile butla NOS z instalacją kosztuje, jak wygląda montaż?
Mój kolega montował w clk V8 i wyszło 10k bo jest tam kilka w/w upierdliwości mercedesowskich.
Jeżeli szukasz auta do przeróbek to nie licz na 100% bezawaryjność.
Niestety spoglądasz w stronę aut które są klockami więc trudno je nazwać pogromcami 1/4m.
A do tego budżet masz bardzo mały ...
Na początek wybrałbym jakiś lekki FWD/ RWD jak najbardziej seryne z turbo zobaczył co z czym się konsumuje i dopiero dalej rzeźbił...tym bardziej że 100 firm tuninguje a tylko kilka z nich potrafi to robić.
P.S.
S4 waży 1700kg a Merc około 1500kg na tor jest to masakra...
Dla porównania nissan s14a waży 1250kg a np pulsar
4x4 1350kg ...
Tak jak Ci wspominałem jak coś daj mi sygnał na P.W. to mogę Ci polecić baaardzo mocne i w miarę lekkie turbo ale FWD...