Jakie auto kupić? - proszę o radę

02 Mar 2008, 14:21

Witam!jestem nowicjuszem na tym forum wiec jesli zrobie cos nie tak to prosze o litosc i bez wyzwisk :cry: .mam pewien problem poniewaz nie dawno zrobiłem prawko i chce sobie kupic jakies autko:
-oszczędne ,ekonomiczne
-małe
-oraz wytrzymale

Mam kilka swoich typów ale postanowiłem poprosic was o rade i poradzenie mi co mam wybrac .Suma jaka chce wydać to 4.500 zł tyle mam.Moimi typami sa
-opel corsa 3 trzwiowy,z silnikiem 1.2 lub 1.4 jeszcze lepiej by było gdyby był na gazie
-opel Astra 3 trzwiowy (niestety nie jest on ekonomiczny)
- wv golf 3 3 trzwiowy (niestety nie jest on ekonomiczny)
-audi 80 poniżej roku 1990 (troche stary ale jesli bym znalazł na gazolinie to ???)
-renault clio
W zwiazku z tym prosze poradzcie co bedzie najrozsadniej kupic bo sam niewiem najważniejsze aby jak najmniej paliło.Chyba ze macie jakies swoje propozycje to prosze o podanie oraz ich umotywowanie dlaczego??Z
góry dziekuje za wszystkie wypowiedzi.
paweł august
Nowicjusz

Miejscowość: podlasie

02 Mar 2008, 15:35

nie kupuj starego auto, ktore bylo na gaz
silnik juz sie nie nadaje do niczego...
a moze cos z mniej prestizowych marek, a rocznikiem lepsze? np jakis maly fiacik?
pozdrawiam
wojtex_
Początkujący

02 Mar 2008, 15:46

dzieki za podpowiedz ,mały fiacik troszke to moze już przeszłośc jest,dlatego cały czas chodzi mi po głowie corsa (nie koniecznie na gaz)
paweł august
Nowicjusz

02 Mar 2008, 16:39

maly fiacik to nie mialem na mysli fiata 126p, tylko jakis nieduzy model Fiata :wink:
pozdro
PS
Czasem warto przy zakupie cos dolozyc, wiec moze warto dozbierac jeszcze jakis gorsz :wink:
bo samochody za tą cene to sa zazwyczaj juz skarbonkami
wojtex_
Początkujący

02 Mar 2008, 20:38

Ja bym troche oszczedził i kupił Ibize:)
piotrekgo2
Nowicjusz

02 Mar 2008, 20:58

szukaj corsy :)
pzdr
Pawlo
Zaawansowany

Miejscowość: Bolesławiec
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Nie śpij za kierownicą podczas jazdy!