Jakie radio wybrać?

19 Gru 2007, 18:30

Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem więc z góry sorki za wszystkie popełnione błędy:P
Piszę ponieważ mam problem z wyborem radia tzn. waham się pomiędzy 3 modelami mianowicie Alpine CDE-9881R, Pioneer DEH-P6900IB i wreszcie Balupunkt QUEENS MP56 i co wybrać?? Please pomóżcie..a jeżeli uważacie że te są nie najlepsze to proszę zaproponujcie jakieś inne..z góry wielkie dzieki:)
ToMasH
Nowicjusz
 
Posty: 3

19 Gru 2007, 19:05

Hej ja też jestem tu nowicjuszka więc witaj w klubie. jeśli chodzi o radio to ja osobiście poleciła bym Pioneera z tego względu że sama takie posiadam i jestem zadowolona, dużo moich znajomych przy zakupie też raczej decyduje sie na ta właśnie firmę. blaupunkt też jma dobry car audio. a tej trzeciej firmy niestety nie znam więc nie wypowiem sie.pozdrawiam i owocnego zakupu
Czarnulka lbn
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Lublin Vectra A 2.0 GT 93r. lpg

19 Gru 2007, 22:05

Ja zdecydowanie NIE polecam Pioneera. Dawniej robili fajne radyjka, ale te nowsze produkcje są zdecydowanie gorsze. Na twoim miejscu wybrałbym raczej tego Blaupunkta. Alpine też bardzo dobry, więc teraz decyzja należy do ciebie:). Ale jeszcze raz to powiem, nie wybieraj Pioneera.
Jeszcze do tego mogę dorzucić Calriona DXZ 578 USB. Ale ja i tak wybrałbym chyba tego Blaupunkta:).
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109

21 Gru 2007, 17:39

Tomash, a czym sie kierowałeś dokonując akurat takiej selekcji?
Pytam, bo nie są to tanie radia, a nie znając Twoich motywów, trudno coś doradzić. I jakie masz głośniki no i furkę?
Piterek
Nowicjusz
 
Posty: 49

21 Gru 2007, 19:27

Piterek, kieruję się tym aby było ono funkcjonalne tzn. USB, Bluetooth no i oczywiście aby było dobrej firmy.a co do głośników to własnie też się zastanawiam jeżeli znasz jakieś dobre to mógłbyś podpowiedzieć:)..aaa no i bym zapomniał a furka to Astra I 98r..
ToMasH
Nowicjusz
 
Posty: 3

22 Gru 2007, 00:31