Jakiej firmy głośniki???

29 Sie 2008, 08:14

Właśnie zamówiłem radioodtwarzacz PIONEER DEH-3000MP teraz mam problem z głośnikami moglibyście mi coś doradzić jakiej firmy są najlepsze? na głośniki mam przeznaczone ok 150zł
poziom88
Nowicjusz
 
Posty: 7

29 Sie 2008, 09:41

Podaj jaki ma być rozmiar tych głośników (16cm czy 13 cm?) i czy chcesz je mieć z przody auta czy z tyłu?
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109

29 Sie 2008, 10:11

Nie wiem jakie to chyba bez różnicy i tak muszę w półce wyciąć otwory.Nie znam się na tym a ty jakie byś proponował 16 czy 13???
poziom88
Nowicjusz
 
Posty: 7

29 Sie 2008, 10:14

Aha zapomniałem te głośniki maja być z tyłu auta
poziom88
Nowicjusz
 
Posty: 7

29 Sie 2008, 10:21

Ja proponuję nie wycinać otworów w półce, tylko zrobić otwory w tylnich drzwiach, wygłuszyć je matami i wstawić 16cm (dlatego 16 a nie 13cm, ponieważ przy większej membranie uzyskujemy lepszy bas).
Do 150 zł, proponuje te:

[link do oferty na Allegro wygasł]
Wspaniała muzyka na wspaniałym sprzęcie:) Wszystko czego potrzebuje:)
Bryza
Początkujący
 
Posty: 109

29 Sie 2008, 10:38

Yhym dzięki z poradę pozdrawiam:)
poziom88
Nowicjusz
 
Posty: 7
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najważniejsze informacje dotyczące wymiany turbosprężarki
    Czy naprawa turbosprężarek zawsze jest opłacalna? Tańsze rozwiązania nie zawsze przynoszą zadowalający efekt, a koszty naprawy często zamiast się zmniejszać, rosną. W silnikach Diesla większość turbosprężarek ma obecnie konstrukcję ...
    Opel powraca do sportu samochodowego
    Marka Opel powraca do sportu samochodowego, w tym także – z nowym modelem Opel ADAM – do rajdów samochodowych w ramach międzynarodowego programu oraz na tor z nową Astrą OPC w programie ograniczonym do ...

29 Sie 2008, 10:52

Kolego bryza no z tym się nie zgodzę
(dlatego 16 a nie 13cm, ponieważ przy większej membranie uzyskujemy lepszy bas)