Kabel i oprogramowanie diagnostyczne

27 Kwi 2016, 16:28

Witam serdecznie.
Jestem zielony w temacie i potrzebuję rady :

Potrzebuje urzadzenie (lub oprogramowanie na komputer-jedynie z wejsciem USB) jak i zestaw kabli jedynie do kasowania bledow (silnika, poduszek itd) - do uzytku jedynie domowego.

Chcialbym kasowac bledy w kilku markach : (najczesciej Opel i Toyota, pozniej Fiat , Audi, Wolkswagen, czasem Seat, i inne mniejsze autka-bez busow i tym podobnych). Wszystkie auta z przedzialu 2002 - 2014 roku.

Moge przeznaczyc na to do 1000zl.
Raz na forach czytalem ze jezli mam w komputerze usb to nici z tego bo potrzeba inny port i lepiej kupic interfejs, innym razem ze wystarczy mi kabel i oprogramowanie do kasowania takich bledow. nie wiem co zrobic w koncu.

Czy wystarczy kupic taki kabel
[link do oferty na Allegro wygasł]
i do niego przejsciowki obd , czy zakupic odrazu taki interfejs
[link do oferty na Allegro wygasł]

Moglby mi ktos naswietlic jak to jest (tylko polskim zrozumialym jezykiem :D )

Pozdrawiam
fobis33
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 03 04 1992
Przebieg/rok: 46tys. km
Auto: audi a4
Paliwo: Benzyna

29 Kwi 2016, 18:26

Jeżeli chcesz coś porządnie zrobić to nie baw się w interfejsy po 20zł. Ten drugi który podałeś jest całkiem niezły i myślę że już sporo rzeczy nim zrobisz. Więc jeżeli możesz tyle przeznaczyć to polecam ten drugi. Przy nim nie musisz mieć osobno komputera bo to samodzielne urządzenie.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

29 Kwi 2016, 20:29

Kacper napisał(a):Ten drugi który podałeś jest całkiem niezły i myślę że już sporo rzeczy nim zrobisz.