
JerzyB333 napisał(a):Jak w teren to chyba nie myslicie o seryjnym Pajero, L. Crusierze itd. Dzieciaki!!!![]()
Milosnicy off-roadu niech zdradza Wam ile kosztuje profesjonalne przygotowanie brykiAle za 17 i tak i tak sa przebiegi >1000000 km i wszechobecna rdza. Te auta nadal sa w cenie
oj koleś piszesz śmieci

najlepiej przeca kupić serię i dostosować ją do swoich ptrzeb nie ?
ja tak zrobiłem, a wałaściwie robię i powiem Ci, że za przystosowanie auta do turystyki off-roadowej, lekkiego terenu a nawet średniego nie jest jakimś koszmarnym wydatkiem...
no i zależy co masz na myśli profesjonalnym....
No właśnie auta są w cenie bo są czegoś warte, wiadomo to nie jest zakup z salonu i trzeba uważać bardziej, ale jak najbardziej za tą kasę kupi się PRAWDZIWE autro terenowe dzieciaku

[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 22:32 ]
pocieszny napisał(a):żeby Cię sprowadzić trochę na ziemiew hard madafaka teren auta się buduje nie kupuje
do tego co potrzebuje kolega nie potrzeba mu "prawdziwej" terenówki
a z możliwościami seryjnych samochodów też się mylisz i to grubo
nie tak dawno bo 2 lata temu seryjnym patrolem long
bez wyciągarki
w klasie Extrem
32miejsce na 74 startujących załóg:wink: ma kolega jeszcze jakieś pytania
![]()
już go zostaw w NFS-ie są inne zasady
