JerzyB333 napisał(a):Jak w teren to chyba nie myslicie o seryjnym Pajero, L. Crusierze itd. Dzieciaki!!!
Milosnicy off-roadu niech zdradza Wam ile kosztuje profesjonalne przygotowanie bryki Ale za 17 i tak i tak sa przebiegi >1000000 km i wszechobecna rdza. Te auta nadal sa w cenie
oj koleś piszesz śmieci
najlepiej przeca kupić serię i dostosować ją do swoich ptrzeb nie ?
ja tak zrobiłem, a wałaściwie robię i powiem Ci, że za przystosowanie auta do turystyki off-roadowej, lekkiego terenu a nawet średniego nie jest jakimś koszmarnym wydatkiem...
no i zależy co masz na myśli profesjonalnym....
No właśnie auta są w cenie bo są czegoś warte, wiadomo to nie jest zakup z salonu i trzeba uważać bardziej, ale jak najbardziej za tą kasę kupi się PRAWDZIWE autro terenowe dzieciaku
[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 22:32 ]
pocieszny napisał(a):żeby Cię sprowadzić trochę na ziemie w hard madafaka teren auta się buduje nie kupuje do tego co potrzebuje kolega nie potrzeba mu "prawdziwej" terenówki a z możliwościami seryjnych samochodów też się mylisz i to grubo nie tak dawno bo 2 lata temu seryjnym patrolem long bez wyciągarki w klasie Extrem 32miejsce na 74 startujących załóg:wink: ma kolega jeszcze jakieś pytania
już go zostaw w NFS-ie są inne zasady