Kompakt do 25 tys

16 Wrz 2018, 11:35

Raziel11 przecież 2.0 TDI PD to jeden z najgorszych silników ostatnich lat...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

16 Wrz 2018, 11:40

W 140km wersji niekoniecznie
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

16 Wrz 2018, 11:47

Weź nie wprowadzaj ludzi w błąd.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

16 Wrz 2018, 15:38

Widac forum anty-VAG...nawet nie będę komentował tego ostrzeżenia
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

16 Wrz 2018, 15:40

Raczej anty-francuz, o VAG-ach akurat koledzy wyżej mają rację.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

16 Wrz 2018, 15:42

Ktos gdzies przeczytal o awaryjnym 2.0 tdi nie majac pojecia ile wersji bylo, podobnie z tfsi
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

16 Wrz 2018, 15:44

VAG poprawił te silniki ale w nowszych egzemplarzach. W budżecie do 25 tys zł nie znajdziemy wersji poprawionej.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Wrz 2018, 09:54

Raziel11 dam Ci przykład z poprawianiem - w firmie mamy też 2.0 TDI CR i... w jednym siadła głowica, w drugim pompa. Niby poprawione, a wada dalej się zdarzała. PD były znacznie gorsze. Ponadto w CR doszła łuszcząca się pompa wysokiego ciśnienia.
Podobnie ma się sprawa z poprawianiem 1.4 TSI - wadliwy był napinacz i VW wypuścił 8 (!!!) poprawek tego elementu bo każda poprzednia się nie sprawdzała.
Najzwyczajniej ludzi wprowadzasz w błąd, a ceny 2.0 TDI mówią same za siebie. Tak, są ludzie zadowoleni ale nie zmienia to faktu, że praktycznie każdy inny silnik konkurencji jest lepszy.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

17 Wrz 2018, 10:30

Dzida ma niestety rację. Na tyle na ile mi się podobają VAG-i z wyglądu np. Passat B6, Audi A6 C6 tak tam nie ma dobrego silnika, którego nie ma strachu przed zakupem.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Wrz 2018, 10:45

mateusz9986 napisał(a):Na tyle na ile mi się podobają VAG-i z wyglądu np. Passat B6, Audi A6 C6 tak tam nie ma dobrego silnika, którego nie ma strachu przed zakupem.


Jest, np 2.0tfsi. To jeszcze stare tfsi na pasku, a nie łańcuchu, można brać bez ryzyka. Ale fakt, większości silników w tych modelach nie polecam.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

17 Wrz 2018, 10:52

Nie wprowadzaj kolego w błąd. Ten tfsi ma problemy z nagarem oraz bardzo dużym poborem oleju.
mateusz9986
Zaawansowany
 
Posty: 896
Miejscowość: Wałycz
Prawo jazdy: 0- 3-2010
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Renault Megane II ph II
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

17 Wrz 2018, 10:56

mateusz9986 napisał(a):bardzo dużym poborem oleju.


Dokształć się trochę bo masz zerową wiedzę o tfsi.
A nagar to w każdym silniku z bezpośrednim wtryskiem.
bartez90
Aktywny
 
Posty: 399
Prawo jazdy: 26 06 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 1.8T BEX 230 km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

17 Wrz 2018, 10:59

TFSI na pasku nie żre oleju jak wersja z łańcuchem. Trzeba uważać na wariator zmiennych faz rozrządu, bo naprawa jest relatywnie droga.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

18 Wrz 2018, 06:44

Dobra byłem już zdecydowany miałem już jechać oglądać piękna ostre J 1.6 T jednak dzień przed poczytałem o wspaniałej skrzyni m32 :happy: czy faktycznie jest tak źle jak piszą? Może warto obejrzeć obejrzeć się z tego względu za automatem?
Nokusek
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 21 07 1994
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

19 Wrz 2018, 11:43

Odświeżam jeśli moge !
Czekam na informacje o skrzyni m32 w Astrze J, poprawili cos? Czy lepiej będzie poszukać automatu lub w ogóle całkiem odpuścić Astrę J?
Nokusek
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 21 07 1994
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998