Kompresor do auta, ale jakiego

Kompresor do auta, ale jakiego

04 Sie 2018, 14:34

Od dłuższego czasu po glowie mi chodzi aby zrobić projekt fajnego auta i dołożyć do tego kompresor. Pytanie w jakie auto uderzyć aby sinik wytrzymywał pracę z kompresorem. Myślałem o zrobieniu delikatnego hothatch a auta jakie brałem pod uwagę to
Ford Probe II 2,0? 2,0?
Hyundai Coupe 2,0
Calibra 2.0 8v ze względów mniejszej awaryjności niż 16v lub 2,5
Civic Vtec albo Vti
Prelude V 2.0
I jako jedyny z Francuzów 406 coupe raczej 2.0

Myślę o doładowaniu na poziomie 0,6 bara

Dlaczego kompesor? Łatwość montażu, koszta, nie ma ingerencji w silnik, bezawaryjność.

Może ktoś z was widział już taki projekt a może nawet uczestniczył?
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4987
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Alfa Romeo GTV Jaguar X-type
Silnik: 2.0 V6 TURBO, 2.0 D
Paliwo: Benzyna

Re: Kompresor do auta, ale jakiego

08 Sie 2018, 03:21

Kompresor fajna sprawa tylko Twoje typy dosyć gówniane... :ok:
Generalnie licz około 5k za gotowca używkę na eatonie który jest popularny i tani w razie wpadki.
Do tego musisz mieć świnkę i auto wystroić.
Jak masz coś już modzić to wybierz sobie auto typu civic które jest lekkie i ma prawdziwe 16v ... w klockach typu probe 2,0 projekt Ci się znudzi po miesiącu.
Żeby już nie wyważać otwartych drzwi kup sobie lexa is200 i dokup replikę instalcji tte opartej na eaton m62. Zestaw kupujesz bez kompresora ale wszystko inne jest włącznie ze świnią. Całość wyjdzie Cię koło 5k. Będziesz miał bardzo fajne i trwałe auto, rwd w manualu i szperą. Moc koło 210km i nm hmm nie pamiętam. Potem jeszcze możesz zmniejszyć kółko co daje dodatkowe 0,3-0,4bars i mastępne parametry.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4866
Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Kompresor do auta, ale jakiego

08 Sie 2018, 07:56

Typy gówniane ale celowałem też tak aby auto miało to coś w sobie, nie oczekuje torowego popylacza a coś fajnego w wyższej mocy, nie ukrywam że auto pójdzie na handel po jakimś czasie. Co do kompresora to myślałem o tym samym czyli eaton m62 :naughty: chyba wszyscy go stosują. Lexa przemyślę bo niezła opcja ale co prawda chodziło mi o stworzenie aut które nie wychodziło z kompresorem
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4987
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Alfa Romeo GTV Jaguar X-type
Silnik: 2.0 V6 TURBO, 2.0 D
Paliwo: Benzyna

Re: Kompresor do auta, ale jakiego

08 Sie 2018, 13:19

Kao nie będę się rozpisywał ale zacznij od bazy na której ubudujesz, pobawisz się i temat sprzedaż dalej. Twoje typy nie są bazą z wielu powodów więc zrealizujesz tylko punkt z budoeaniem reszta max lipa.
Co do is200 to kompresorów było bardzo mało i masz szanse zrealizować podstawowe założenia fajnej jazdy i normalnej odsprzedaży.
Pewnie będzie Ci się wydawać inaczej ale jestem tego pewny w 100%.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4866
Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

Re: Kompresor do auta, ale jakiego

08 Sie 2018, 13:26

Nie wydaje mi się inaczej ale też trzeba wziąć pod uwagę że to będzie pierwszy projekt i w razie sknocenia czegoś to takiej kalejabry czy syfika to przynajmniej nie szkoda :P
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4987
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Alfa Romeo GTV Jaguar X-type
Silnik: 2.0 V6 TURBO, 2.0 D
Paliwo: Benzyna

Re: Kompresor do auta, ale jakiego

08 Sie 2018, 13:34

Kao ale co chcesz knocić? Mówie Ci o replice zestawu gdzie jej centralnym noł hał jest zestaw rurek podtrzymujących kompresor. Reszta p&p. Przy icku potrzeba pilnika :mrgreen:
A mechanika hmmm silnik 1g 600zł.a taki sprawdzony 900zł. Skrzynie od 200zł do 1000zł, szpera z dyfrem 1000zł. Hebel starczy seria, zawias też z ewentualnymi twardszymi springami i można dokupić stabilizator od wersji sport ale to chyba dla spokojności ducha.
P.s
Kończe takigo skłdać pod konkretnego klienta jak przetestuje to Ci opiszę.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 4866
Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jedno piwo na grillu i za kierownicę? Nigdy tego nie rób! Jedno piwo na grillu i za kierownicę? Nigdy tego nie rób!
    Ciepłe miesiące roku to czas urlopów oraz spotkań przy grillu, co sprzyja spożywaniu alkoholu. Badania pokazują, że u wielu osób już po wypiciu jednego piwa czy lampki wina zostaje przekroczony ustawowy limit ...
    Emocjonujący DRIFTING na dachu Galerii Warmińskiej w Olsztynie Emocjonujący DRIFTING na dachu Galerii Warmińskiej w Olsztynie
    Kilkaset koni mechanicznych i kierowca, który potrafi połączyć precyzję z odwagą po to, by celowo wprowadzić samochód w kontrolowany poślizg przy jak największej prędkości. Drifting to ekscytująca technika jazdy ...

  • Re: Kompresor do auta, ale jakiego

    08 Sie 2018, 18:13

    Chyba mnie zaczynasz przekonywać z tym że nie będę miał takiej satysfakcji wkładając gotowca :mrgreen:
    Porady blacharsko-lakiernicze
    Kao
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4987
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Alfa Romeo GTV Jaguar X-type
    Silnik: 2.0 V6 TURBO, 2.0 D
    Paliwo: Benzyna
     
    • Volvo V90 Cross Country T6, tył
      Car audio, video 2007
      Golf II - wyścigi uliczne Olsztyn
      Targi AutoSalon i AutoSerwis