Kacper napisał(a):prawdź te klocki jakiej grubości mają okładziny.
Ta kontrolka w żadnym aucie nie oznacza, że są zużyte okładziny cierne klocków. Jeżeli płynu jest dostatcznie dużo, to być może uszkodził się mikrowyłacznik w korku zbiorniczka z płynem hamulcowym. Jak pisał kolega wyżej, ta kontrolka może też oznaczać zaciągnięty ręczny, albo mikrostyk w ręcznym dostał zwarcia, co mało się zdarza. Można to jednak łatwo sprawdzić - zaciągając ręczny, powinieneś zauważyć wyraźnie mocniej świecącą się tą kontrolkę. Natomiast jeżeli byłby problem z ABS-em, to rqazem z tą czerwoną kontrolką musiałaby się świecić kontrolka ABS-u.
Sprawdzanie zacznij poprostu od wyjęcia wtyczki z gniazda na korku wlewu płynu do zbiorniczka z płynem hamulcowym. Jak kontrolka zgaśnie, to uszkodzony jest mikrowyłacznik w korku i trzeba kupić nowy korek - jest to nierozbieralne.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...