Kupic nie kupic o to jest pytanie Fiat 125p

19 Maj 2014, 12:14

Witam
Chcialbym zebyscie mi doradzili czy oplaca sie kupic Fiata 125p ? i czy do 3 tys(jak nie to za ile?) kupie w dobrym stanie? Mam 18 lat bedzie to moj pierwszy wlasny samochod bardzo mi sie podoba czytalem opinie wiem o nim troche ale sam nie umiem podjac decyzji :/ Mial ktos kanciaka albo ma i mi powie czy sie oplaca?

Z gory dzieki za pomoc !
mariuszx1
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: brak

19 Maj 2014, 13:12

Zjeździłem z kumplem poszukującym zdrowego dużego fiata całą Polskę. Za 3 tys. będzie taki ulep, do którego strach wsiadać. Za 3, za 6 a nawet za 9 tys. zł trudno kupić nie zgnity egzemplarz.
Oczywiście bywają okazję od jakiegoś emeryta, któremu zdrowie nie pozwala juz na jazdę samochodem ale amatorów 125p jest wielu i ciężko dorwać ładny egzemplarz w normalnych pieniądzach. Problem jest też w tym, że zaczyna brakować części blacharskich i ewentualny remont jest bardzo drogi.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

19 Maj 2014, 13:39

Fiat 125p potocznie zwany dużym jest autem dla pasjonatów i ciężko go za 3000 zł zdobyć w dobrym stanie, za te pieniądze lepiej kupić poloneza a jak dużego fiata to musisz się mu dokładnie przyglądać
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

19 Maj 2014, 16:19

ale jesli by sie juz udalo kupic jakiegos z odremontowanym silnikiem i blacharka do remontu ? i czy jest to bezawaryjne auto ze jak raz doloze to pojezdzi chociaz rok?
mariuszx1
Nowicjusz
 
Posty: 16
Auto: brak

19 Maj 2014, 16:24

Ciezko powiedziec.Ogolnie majac takie auto trzeba miec odlozona kase na naprawe
Honda Civic V 1.5 101 KM-93'
Renault Safrane 2.0 12V 132 KM-94'
Rover 218 TD 1.8 88 KM-94'
Rover 216 GTi 122 KM-93'
Obecnie Rover 600 SDi 2.0 105 KM
Pawkaz
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 416
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Warszawa
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Rover 600 SDi
Silnik: 2.0 SDi 105 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Maj 2014, 16:26

mariuszx1 napisał(a):ale jesli by sie juz udalo kupic jakiegos z odremontowanym silnikiem i blacharka do remontu ? i czy jest to bezawaryjne auto ze jak raz doloze to pojezdzi chociaz rok?

To auto ma już swoje lata więc raczej wątpliwe jest to że jak raz włożysz w to auto to bezproblemowo pojeździ się rok ale jak będziesz dbał to nie powinno być zbyt dużych problemów z jego użytkowaniem.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy na świecie SUV z elektrycznym napędem
    Idea samochodu elektrycznego jest równie stara jak sama motoryzacja. Już w pierwszej dekadzie XX wieku wydawało się, że pojazdy zasilane prądem elektrycznym będą dominowały nad autami spalinowymi. Stało się jednak ...
    Czy płukanki do silnika rzeczywiście pomagają?
    Temat płukanek do silnika to powód do niekończące się dyskusji. Niektórzy uważają, że użycie płukanki nie tylko nie pomaga, ale może nawet zaszkodzić silnikowi. Inni są fanami płukanek i stosują je jako środek ...

  • 19 Maj 2014, 18:19

    Tak popatrzyłem i fajne egzemplarze trzymają cenę .
    Znalazłem coś takiego
    [link do Allegro wygasł]
    [link do Allegro wygasł]
    [link do Otomoto wygasł] - pierwszy właściciel .
    Osobiście jednak jak nie znasz się wogule na mechanice i blacharce to nie kupuj , bo to już leciwe samochody które będę wymagały poprawki tu i tam .
    kamil1201202
    Początkujący
     
    Posty: 141
    Auto: Alfa Romeo
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2002

    19 Maj 2014, 18:29

    kamil1201202 napisał(a):Tak popatrzyłem i fajne egzemplarze trzymają cenę .
    Znalazłem coś takiego
    [link do Allegro wygasł] ... 30631.html
    [link do Allegro wygasł] ... 46871.html
    http://otomoto.forumsamochodowe.pl/fiat ... 35294.html - pierwszy właściciel .


    W aucie z drugiego linku jest nieoryginalna deska rozdzielcza.
    krikus
    fs...VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2694
    Zdjęcia: 125
    Auto: Opel Vectra C 1.8

    19 Maj 2014, 19:05

    krikus napisał(a):W aucie z drugiego linku jest nieoryginalna deska rozdzielcza.

    Może był kiedyś odrestaurowywany i nie mógł znaleźć ktoś oryginalnej deski rozdzielczej i dlatego założył tą deskę.
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4854
    Auto: VW POLO 6R
    Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2010

    19 Maj 2014, 19:19

    Bardziej mi chodzilo o modele w stylu:
    [link do Allegro wygasł]
    [link do Allegro wygasł]
    Pieniazki byly wlasnie co roku od wakacji do wakacji bynajmniej do ukoncenia szkoly i zastanawiam sie czy jesli dbal o niego garazowal to czy wytrzyma i wie ktos jakie sa z nim najwieksze problemy??
    Co sie psuje majczesciej na co trzeba zwrocic uwage jak bede jakis model ogladac??
    mariuszx1
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Auto: brak

    19 Maj 2014, 20:20

    Da sie znaleść dobrego i zdrowego kanta ale ceny takich są krótko mówiąc z dupy wyciągnięte :roll: ogólnie to auto nie nadaje sie do codziennego użytku,w mieście czasami może być problem z parkowaniem.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 37918
    Zdjęcia: 5
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    19 Maj 2014, 21:30

    Chłopie masz 3 tysiące, a rzucasz się na klasyki problematyczne. :shock:

    Kup coś czym pojeździsz i nie dostaniesz siwych włosów po miesiącu. Przykładowo Golfik/Astra w db stanie.
    Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
    jiGsaw
    Forumowicz VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 5044
    Miejscowość: Rumia
    Auto: BMW

    20 Maj 2014, 13:26

    Codziennie bym nim nie jezdzil bo waha nie za darmo :/ ale tak od czasu do czasu lubie sie gdzies wybrac na wycieczke a jechac takim kantem to ciekawa przygoda. Blacharke i silnik bede mogl robic sam wujek ma warsztat obok :D Ma ktos KANTA? Doradzi mi na co trzeba popatrzec jak bede ogladal ??
    mariuszx1
    Nowicjusz
     
    Posty: 16
    Auto: brak

    20 Maj 2014, 21:41

    Rdza to jego największy wróg.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 37918
    Zdjęcia: 5
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    21 Maj 2014, 15:03

    A myślisz ze utrzymanie takiego klasyka drogie nie będzie? Jak na paliwo będzie problem z kasą to chyba nawet nie ma o czym dyskutować.
    Koniu
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 18296
    Zdjęcia: 4
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra