Miura Roadster to kolejny rarytas w świecie sportowych kabrioletów. Włosi nigdy nie wprowadzili do produkcji wariantu cabrio swojej ikony – uznawanej przez niektórych za pierwszy supersamochód w historii. Wyjątkiem jest egzemplarz typu targa, który po raz pierwszy pokazano w 1968 roku na salonie samochodowym w Brukseli. Za przeprojektowanie nadwozia zabrało się studio Bertone, a zmiany nie ograniczyły się jedynie do pozbawienia auta dachu – samochód wzbogacono choćby o powiększone wloty powietrza w tylnej części nadwozia. Za źródło napędu posłużył ten sam 350-konny silnik V12, który można było znaleźć w typowym Lamborghini Miura P400. TOP 10 najpiękniejszych i najbardziej stylowych kabrioletów w historii źródło: Lamborghini | autor: Redakcja
Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid - test spalania Rzeczywiste średnie zużycie paliwa w teście What Car: 5,43 l/100 km Główne zalety nieco mniejszej od RAV4 Hondy CR-V Hybrid to wysoki komfort podróżowania, dużo przestrzeni dla pasażerów i oczywiście ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.