Miura Roadster to kolejny rarytas w świecie sportowych kabrioletów. Włosi nigdy nie wprowadzili do produkcji wariantu cabrio swojej ikony – uznawanej przez niektórych za pierwszy supersamochód w historii. Wyjątkiem jest egzemplarz typu targa, który po raz pierwszy pokazano w 1968 roku na salonie samochodowym w Brukseli. Za przeprojektowanie nadwozia zabrało się studio Bertone, a zmiany nie ograniczyły się jedynie do pozbawienia auta dachu – samochód wzbogacono choćby o powiększone wloty powietrza w tylnej części nadwozia. Za źródło napędu posłużył ten sam 350-konny silnik V12, który można było znaleźć w typowym Lamborghini Miura P400. TOP 10 najpiękniejszych i najbardziej stylowych kabrioletów w historii źródło: Lamborghini | autor: Redakcja
Maserati GranTurismo - opinia i wrażenia z jazdy Miałem okazję trochę pojeździć i jako że nie ma opini na temat tego auta więc się podziele wrażeniami. Maserati GranTurismo Silnik 4.2 V8 405 KM Skrzynia aut. 6 Biegowy Rok prod. 2010 Całokształt Uważam że to bardzo fajne ...
[C] Cruze 1,8 / Elantra V 1,6 / 3 II 2,0 / Fluence 2,0 Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu C - silnik benzynowy o mocy około 140KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2011 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Chevrolet Cruze 1,8 - 141KM - Hyundai ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.