Land Rover Freelander

03 Lut 2009, 19:44

[quote=Rander]Regułą jest, że wtedy w kabinie znajduje się klawisz (bądź dżwignia) opisany jako 4x2 i 4x4 (czasem lock, czasem inne). [/quote]
Chyba mówimy o różnych modelacz bo u mnie nie ma takiej dźwigni.Jest tylko kontrola zjazdu(która nie działa), a to nie blokada.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

05 Lut 2009, 14:23

motorro napisał(a):Chyba mówimy o różnych modelacz bo u mnie nie ma takiej dźwigni.Jest tylko kontrola zjazdu(która nie działa), a to nie blokada.


A o jakim samochodzie piszesz? Freelander 1 zawsze miał wiskozę, o której pisałem:


Rander napisał(a):Wiskoza wstępnie przenosi ponad 20% (podobno nawet do 40%) mocy na tył. Przy dużej różnicy kątowej potrafi się całkiem "skleić".
(ciach)

Stąd można powiedzieć, że Freelander ma stały napęd 4x4.


Później pisałem o INNYCH samochodach:

Rander napisał(a):Natomiast napędy rozłączane są sterowane, czy to elektronicznie, czy mechanicznie. Regułą jest, że wtedy w kabinie znajduje się klawisz
(ciach)


Chyba "za szybko" czytałeś :wink:
--
Pozdrawiam.

Adam.
Rander
Początkujący
 
Posty: 104
Miejscowość: Polska ;)
Auto: Mitsubishi Pajero II
Silnik: 2.8TD/125KM
Paliwo: Diesel
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

05 Lut 2009, 19:31

Mi chodziło o to że napisałeś,że ma przełącznik w kabinie 4x4 i 4x2, a freelander nie ma tego przełącznika.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault na salonie Rétromobile
    Renault na salonie Rétromobile, obowiązkowym wydarzeniu dla wielbicieli zabytkowych samochodów, odbywającym się w dniach 5-9 lutego 2020 roku na terenach wystawienniczych przy Porte de Versailles (hale 1, 2 ...