Land Rover Freelander

20 Sie 2010, 09:43

Witam,
Jako że jestem dziewczyną i totalnie nie znam się na autach, a chciałabym sobie kupić pewne autko, zwracam się z pytaniem do was.
Co możecie mi o nim powiedzieć:
Land Rover Freelander
Informacje:
Rok produkcji: 1998, 178 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 97 KM (71 kW), Pojemność skokowa: 1998 cm3, olej napędowy (diesel), Liczba drzwi: 4/5.
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser

Chodzi mi głównie o koszty utrzymania (wiadomo, ten co sprzedaje zawsze zachwala a więc dobrym źródłem informacji nie jest). Może ktoś wie ile pali, jak bardzo awaryjny jest itp?

Za każdą ocenę/pomoc/sugestię będę bardzo wdzięczna :)
Marronek
Nowicjusz

Miejscowość: Katowice

20 Sie 2010, 14:31

Witaj.Powiem ci tak ze ja sam nie kupił bym tego auta dla siebie,atym bardziej nie polecił bym go kobiecie.Auto awaryjne,w kilkunasto letnich freelanderach problemy sa praktycznie ze wszystkim począwszy od wału napedowego a na opuszczaniu szyb koncząc.Biorąc pod uwage wiek to i przebieg jest z dwa razy wiekszy.pozdro
mimi
milutki5
Aktywny

Miejscowość: małopolska

20 Sie 2010, 14:50

milutki5 a czy miales takie auto w posiadaniu i mozesz cos o nim powiedziec czy tylko czytasz forum i sie wypowiadasz kompletnie bez pojecia?

a co do auta to trzeba szukac egzemplarza w dobrym stanie i sie wybrac z kims rozsadnym na ogladanie auta
z tego co wiem to taki diesel pali ok 9 litrow ropy na setke, osiagi nie sa w nim jakies szalone ale do takiego pyrkania spokojnie wystarczy

pod zadnym pozorem nie kupuj przerobionego anglika bo wtedy wpadniesz w jedno wielkie g...

zwroc uwage na stan napedu, czy nic nie strzela w czasie jazdy czy przy maksymalnym skrecie nie szarpie i nie zatrzymuje gwaltownie auta itp

a co do przebiegu to nie musi byc wcale krecony ale to juz zobaczysz po stanie technicznym auta (powycierana kierownica itp)