LEON vs. FOCUS

LEON vs. FOCUS

19 Cze 2009, 21:31

Chce kupic samochod do gora 25 tysiecy.

Podobaja mi sie LEON i FOCUS i chcialby zapytac o wasza opinie co lepsze. Gusta kazdy ma inne wiec to sprawa drugorzedna czy komus sie podobaja czy nie. Chodzi mi o koszty eksploatacji tych samochodow. Ktory tanszy??

Szukam z silnikiem diesla do 2 litrow


a moze polecacie inny samochod w tym przedziale cenowym
mazi88
Nowicjusz
 
Posty: 44
Rejestracja: 19 Cze 2009, 21:21
Miejscowość: Kuźnia

19 Cze 2009, 22:31

Foka lubi zgnić niestety :( No i ma twardy zawias co na naszych dziurach może być kłopotliwe.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Rejestracja: 12 Mar 2009, 14:47
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

20 Cze 2009, 10:42

Seat jest mniej awaryjny blachy ma ok i poza tym jest lepiej wykonany
NIEMIECKA PRECYZJA HISZPAŃSKI TEMPERAMENT
Konradoo7xxx
 

20 Cze 2009, 10:58

Ciężka decyzja, bo foka w tej cenie będzie sporo młodsza od Leona
Lukxxx
Początkujący
 
Posty: 148
Rejestracja: 04 Mar 2009, 21:32
Miejscowość: Lublin

20 Cze 2009, 14:01

szukajac np na otomoto.pl mozna znalez LEONy w dobrym stanie i znowu nie tak duzo starsze niz focusy. W sumie to mam w domu juz Focusa ale sedana w 1,6 benzyna wiec lekkie porownanie mam.
mazi88
Nowicjusz
 
Posty: 44
Rejestracja: 19 Cze 2009, 21:21
Miejscowość: Kuźnia

21 Cze 2009, 20:36

focus i leon to dobre diesle...focus ma cichy silnik TDDI, fajne wnętrze i zawieszenie...a z wad to po kolei...rdza oczywiście,luzy w maglownicy(często),tylne zawieszenie to plus i minus czyli komfort i koszta no i ząbkujące opony,dwumasa w TDCI i wiele innych...a seacik ma lepszą blachę,równie dobry o ile nie lepszy silnik TDI i proste zawieszenie...w środku może i focus ładniejszy ale to rzecz gustu...ja właśnie się pozbyłem foki i przesiadłem się na stare toledo 1.9D które jeszcze się ostało...i również poluję na leona bądź toledo II...ewentualnie jak nie znajdę dobrego taniego egzemplarza to może się trafi toledo I TDI bo fajne i wdzięczne autko
Seat Toledo 1.9D
Ford Escort 1.8TD Intercoler
wozo13
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 72
Rejestracja: 27 Kwi 2009, 12:52
Miejscowość: Radom
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    GT - komfort i sportowe osiągi - lista TOP 5 GT - komfort i sportowe osiągi - lista TOP 5
    Sportowe dwudrzwiowe coupe klasy premium to segment, który nie poddaje się chwilowej modzie. Samochody te od lat zapewniają użytkownikowi nie tylko sportowe osiągi, ale również komfortowe warunki podróży. ...
    Obłożona szlachetnym drewnem kierownica Obłożona szlachetnym drewnem kierownica
    Drewniane kierownice są elementem często spotykanym w najdroższych autach klasy premium. Wykonuje się je zwykle metodą podobną do stosowanej przy produkcji uchwytów parasoli – przez gięcie podłużnych kawałków drewna w odpowiednio ...

  • 21 Cze 2009, 21:16

    tylko leonik z silniczkiem 110 km poprostu radosc z jazdy a focus zostaje w tyle jesli chodzi o dynamike takie jest moje zdanie w focusach silniki tylko tddi chyba ze stac cie na naprawy (chodzi mi o silniki tdci)... ale wybor jak zawsze nalezy do kupujacego :lol:
    NiEzBaDaNe Są WyRoKi BoSkIe
    lukaszek1232
    Nowicjusz
     
    Posty: 43
    Rejestracja: 15 Mar 2009, 20:07
    Miejscowość: Łowicz

    21 Cze 2009, 23:21

    jaka jest cena leona z 2000,2001,2002 roku z przebiegiem okolo 120 k km?
    nie odsylajcie mnie do stronek z aukcjami, bo ja nie chce znac okazyjna cene bezwypadkowego powypadkowego auta :-) tylko chce wiedziec ile auta z podanych rocznikow sa na prawde warte, zebym w razie kupna sie nie nacial na jakas super okazje...
    coldrain
    Nowicjusz
     
    Posty: 25
    Rejestracja: 05 Cze 2009, 23:00
    Miejscowość: Kraków

    22 Cze 2009, 09:36

    widze ze przewazajace glosy sa za LEONem.
    mazi88
    Nowicjusz
     
    Posty: 44
    Rejestracja: 19 Cze 2009, 21:21
    Miejscowość: Kuźnia
     
    • Warto przeczytać
    • 8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Subaru Impreza STI