
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Barol napisał(a):Zdecydowanie tanio,za 15k można polowac na poczatki produkcji a nie 10k..
Lovato34 napisał(a):P.S. idąc Twoim tokiem rozumowania to A4 B5, Passat B5 powinny kosztować min 12k...
idąc Twoim tokiem myślenia do aut 60-70 letnich powinni dopłacać, aby ktoś wziąłLovato34 napisał(a):Tylko warto pamiętać że to 17 letnie auto, za chwilę 20 lat minie od czasów produkcji i tyle kasiory za takie auto?? 15 w życiu bym nie dał 12k to jest max wg mnie.
Nie widzisz różnicy w stosowanych materiałach, 3 drzwi to tyle samo co 5? Nie widzisz tego że A3 weszła w 96 roku a Lexus w 99? Był też droższy w salonie. Napisz jeszcze że A3 jest żwawsza i mniej spali, bo przecież dla Ciebie nie ma różnicy z jakiego segmentu jest auto...Lovato34 napisał(a):Ale co to za znaczenie że inny segment, samochód ma 20 lat prawie..
Nie bo to marka jak Ford, Opel, Honda a nie Mercury, Acura.... Poza tym A4 weszła w 94r, a oparty na niej Passat w 96. Ponadto te auta z początku produkcji często nie mają klimy i pod machą drzemie 1.6, a w Lexie masz na start 155KM, pełną elektrykę, nierzadko skóry....Lovato34 napisał(a): idąc Twoim tokiem rozumowania to A4 B5, Passat B5 powinny kosztować min 12k...
A umiesz czytać? Do 99 roku było tylko jako 3D. Wraz z liftem weszła odmiana 5D.Lovato34 napisał(a):A co do drzwi to nie prawda, były wersje 5 drzwiowe....
Jasne, 40 w tą czy w tą to żadna różnica... Tak samo nie widzę zupełnie różnicy w trwałości jednostek.Lovato34 napisał(a):jak widać różnice żadne
Ale to jest Twoje podejście...Lovato34 napisał(a):No rzeczywiście Dacia to jest Audi
Za każdym razem jak polecisz A3, wypomnę Ci te słowa, oczywiście dostosowując cenę do rynku A3.Lovato34 napisał(a): dla mnie 13k tak jak już pisałem to max na takie auto..co innego gdyby było nie wiem z 2003..
ale nie 17 letnie egzemplarz.
to może Ty nam powiesz co jest takiego fajnego w Gulfie r32, który też kosztuje ciężki hajs?Lovato34 napisał(a):Ok to ja Tobie Koniu proponuje szykować 20k i szukać może nawet z 98 roku takiego Lexusa, ale fakt od 99 dopiero były, bo w końcu skóra i 155 koni aż...
śmieszne to jest...zdajesz sobie sprawę że z 97 roku można mieć A8 D2 4,2 340 koni pod maską za 15-16k??
Zdajesz sobie sprawę że takie A8 dziś będzie kosztować z 400 tys?
Segment F, konkurencja dla Lexusa LS400, ponad 300 koni pod maską itd..
a Ty mi o 155 konnym Lexusie IS mówisz..
Dobra kończymy tę dyskusje kupujcie nawet za 40 tys..Wasze pieniądze
Lovato34 napisał(a):Ok to ja Tobie Koniu proponuje szykować 20k i szukać może nawet z 98 roku takiego Lexusa, ale fakt od 99 dopiero były, bo w końcu skóra i 155 koni aż...
śmieszne to jest...zdajesz sobie sprawę że z 97 roku można mieć A8 D2 4,2 340 koni pod maską za 15-16k??
Zdajesz sobie sprawę że takie A8 dziś będzie kosztować z 400 tys?
Segment F, konkurencja dla Lexusa LS400, ponad 300 koni pod maską itd..
a Ty mi o 155 konnym Lexusie IS mówisz..
Dobra kończymy tę dyskusje kupujcie nawet za 40 tys..Wasze pieniądze
Baza z danymi technicznymi samochodów marki LEXUS. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne LEXUS