Listwa wtrysków czy zawór?

30 Lis 2009, 17:59

Witam, mam problem z gazem. Samochód na gazie dusi się, nie ma mocy i dużo więcej pali niż zwykle. Byłam u jednego mechanika od gazu stwierdził że to listwa wtrysków czy jakoś tak. Koszt 500zl, więc postanowałam jechać do innego "specjalisty" a ten orzekł, że zawór się rozsypał(koszt ok 100zl). Co o tym sądzicie? Któremu wierzyć? Nie chciałabym niepotrzebnie wydawać 500zl. Proszę o pomoc
joanna1133
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: podlaskie

30 Lis 2009, 19:12

Myślę, że jak byś napisał więcej danych na temat instalacji i trochę więcej na temat objawów byłoby nam łatwiej.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

30 Lis 2009, 19:37

szczerze to mało się na tym znam samochód mam od niedawna. Gaz jest sekwencyjny. Jak jadę na gazie to dusi się i czasem strzeli. ciężko mi się rozpędzić wtedy szczególnie się dusi. Zwykle palil gazu ok 12litrów teraz ok 15-16. Na samym początku zwykły mechanik powiedział że to świece i przewody wiec wymienił i dalej było to samo. Potem niby samo się naprawiło było dobrze a teraz znów tak się dzieje.
joanna1133
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: podlaskie

30 Lis 2009, 19:55

Jeśli jest to gazik sekwencyjny to nie jest uszkodzony zawór. Przy takich ojawach może być uszkodzony reduktor lub listwa wtryskowa, ale oczywiście jeśli podobne objawy nie występują na benzynie. Jeśli na benzynie byłoby podobnie może to wskazywać na uszkodzoną cewkę zapłonową. Po podłączeniu do komputera można taką usterkę zdiagnozować w krótkim czasie.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

30 Lis 2009, 20:18

na benzynie wszystko jest ok, obaj mechanicy podłączali do komputera więc nie wiem
joanna1133
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: podlaskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik 2UR-FSE
    Kolejną 5-litrową V-ósemką, która otrzymała znaczek Lexusa jest motor o oznaczeniu 2UR-FSE. Ten niemal 400-konny silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa nigdy nie występował w pojedynkę. Lexus łączył go z dodatkowym ...