Witam mam problem z mercedesem sprinterem 906 519cdi 3.0 v6 z 2010 roku ,od zakupu jest w trybie awaryjnym , w samochodzie została zregenerowana turbina wraz z aktuatorem oraz został wymieniony przepływomierz ale bez rezultatu nadal wyswietla bledy , 108c, 108d , oraz P101 - przeplywomierz nieprawidłowy sygnał , tych dwuch nie moge rozkodowac , bledy byly sprawdzane przez obd nie mam dostepu do sd, po usunieciu nadal sie pojawiaja
Przyjrzyj się nastawnikowi turbiny czy wszystkie złącza są tam w dobrym stanie? Błędy o których piszesz błąd 108c i błąd 108d z tego co wiem będą pewnie z nim związane (komunikacją z nim). Jak byś miał drugi na podmianę mógłbyś sprawdzić czy błędy znikną po wykasowaniu. Może być też tak że twoje urządzenie/skaner nie radzi sobie z komunikacją na tej linii i wywala takie błędy.
Przewodnik po konfiguracji nowoczesnego SUV-a klasy premium Dzięki udostępnionym przez Audi zaawansowanym narzędziom możecie skonfigurować kupowane przez siebie auto i w pełni dostosować je do swoich potrzeb. Jak z nich korzystać? Szczegółowa personalizacja modelu Q8 to sposób ...
Hybrydowe hity pierwszej połowy 2019 roku w Polsce Produkujący od 22 lat samochody z napędem hybrydowym, japoński koncern Toyota w tym roku na polskim rynku bierze niemal wszystko. Według danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, w segmencie aut z napędem spalinowo-elektrycznym, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.