Witam mam problem z mercedesem sprinterem 906 519cdi 3.0 v6 z 2010 roku ,od zakupu jest w trybie awaryjnym , w samochodzie została zregenerowana turbina wraz z aktuatorem oraz został wymieniony przepływomierz ale bez rezultatu nadal wyswietla bledy , 108c, 108d , oraz P101 - przeplywomierz nieprawidłowy sygnał , tych dwuch nie moge rozkodowac , bledy byly sprawdzane przez obd nie mam dostepu do sd, po usunieciu nadal sie pojawiaja
Przyjrzyj się nastawnikowi turbiny czy wszystkie złącza są tam w dobrym stanie? Błędy o których piszesz błąd 108c i błąd 108d z tego co wiem będą pewnie z nim związane (komunikacją z nim). Jak byś miał drugi na podmianę mógłbyś sprawdzić czy błędy znikną po wykasowaniu. Może być też tak że twoje urządzenie/skaner nie radzi sobie z komunikacją na tej linii i wywala takie błędy.
Nissan GT-R 2013 Dzięki wyższym osiągom, jeszcze lepszej stabilności jazdy przy wysokich prędkościach oraz lepszej kontroli prowadzenia, model GT-R z 2013 roku wyznacza nowe standardy dla samochodów wyczynowych. Najnowszy GT-R, zainspirowany ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.