Mercedes Vito 638 112 CDI przelewy wtrysków

Mercedes Vito 638 112 CDI przelewy wtrysków

09 Lip 2018, 22:54

:( Witam
Wszystkich Panowie mam pytanie sprawdzałem wtryski na przelewy samochód pracował około 5 min i taki dostałem wynik, robię to pierwszy raz nie jestem pewien czy jest ok czy jakiś wtrysk leje.
Pozdrawiam i dziękuję za info
Marekus1225
Początkujący
 
Posty: 101
Rejestracja: 03 Paź 2016, 23:14
Prawo jazdy od: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

Re: Mercedes Vito 638 112 CDI przelewy wtrysków

09 Lip 2018, 23:43

Moim zdaniem nie ma odchyłów, jest mniej wiecej równo więc spoko
Fajna sztuka do sprzedania
a6-c4-2-6-v6-do-sprzedania-vt108450.htm
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4640
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Alfa Romeo GTV Jaguar X-type
Silnik: 2.0 V6 TURBO, 2.0 D
Paliwo: Benzyna

Re: Mercedes Vito 638 112 CDI przelewy wtrysków

10 Lip 2018, 00:07

Ok dzięki za info w dwóch pierwszych jak by było więcej paliwa niż w dwóch ostatnich nie mam pojęcia dlaczego w dwóch ostatnich jest mniej niż w dwóch pierwszych ? . Choć nie ma dużej różnicy ale jakaś jest.
Marekus1225
Początkujący
 
Posty: 101
Rejestracja: 03 Paź 2016, 23:14
Prawo jazdy od: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

Re: Mercedes Vito 638 112 CDI przelewy wtrysków

10 Lip 2018, 21:52

Mam jeszcze jedno pytanko. Czy taka diagnoza na przelewy stwierdzi czy wytryski są ok lub nie? Samochód równo pracuje uruchamia się na styk nie kopci. Sprawdzałem wtryski z powodu lekkiego stuku tak jak by mały młotek uderzał o metal, ale w takim razie podejrzewam, że może być któryś z popychacza zaworu Wysyłam jeszcze jedną fotkę sprawdzałem ponownie samochód pracował około 10 min wysyłam link myślę, że w tym razem będzie bardziej pewne.
Poz.
https://obrazki.elektroda.pl/5477891400_1531251136.jpg
Marekus1225
Początkujący
 
Posty: 101
Rejestracja: 03 Paź 2016, 23:14
Prawo jazdy od: 15 04 1979
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: bmw
Silnik: 3.00 diesel
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Maserati GranTurismo - opinia i wrażenia z jazdy Maserati GranTurismo - opinia i wrażenia z jazdy
    Miałem okazję trochę pojeździć i jako że nie ma opini na temat tego auta więc się podziele wrażeniami. Maserati GranTurismo Silnik 4.2 V8 405 KM Skrzynia aut. 6 Biegowy Rok prod. 2010 Całokształt Uważam że to bardzo fajne ...
    KWID CONCEPT - solidny i jednocześnie zabawny wygląd KWID CONCEPT - solidny i jednocześnie zabawny wygląd
    Samochód KWID CONCEPT, został zaprezentowany podczas Salonu Samochodowego w Delhi w 2014 roku. Postanowiliśmy go Wam przedstawić ponieważ jest Sympatyczny, a przy tym auto ma budzący poczucie solidności design, w połączeniu ...

  •  
    • Toyota C-HR, tył
      Jack Daniels w bagażniku
      Volkswagen-Golf Alltrack 2015 800x600 wallpaper 07
      SEAT Alhambra - Auto Rodzinne - Kobiece Auto Roku 2011 - statuetka