MINI Paceman - pierwsze na świecie Sports Activity Coupé

MINI Paceman - pierwsze na świecie Sports Activity Coupé

25 Wrz 2012, 12:00

MINI prezentuje pierwsze na świecie Sports Activity Coupé w segmencie premium pojazdów małych i kompaktowych; MINI Cooper S Paceman jest siódmym modelem w rodzinie marki i oferuje innowacyjną kombinację sportowego, ekstrawertycznego designu, charakterystycznej dla MINI radości z jazdy oraz wyjątkową atmosferę wnętrza; wyjątkowy zamysł pojazdu , wciąż jednak typowy MINI, otwiera nowe grupy docelowe dla niepodrabianego stylu marki; dwoje drzwi, duża tylna klapa, idea tylnego przedziału z dwoma indywidualnymi siedzeniami z tyłu.

Image

Wyrazisty, potężnie emocjonalny projekt nadwozia z rzucającymi się w oczy horyzontalnymi liniami i mocno zakrzywionymi powierzchniami; dynamiczne proporcje w charakterystycznym stylu projektowania MINI tworzą bardzo sportowe wrażenie; sportowy i elegancki wygląd oraz potężna postawa MINI Paceman symbolizuje innowacyjną kombinację odczuć na drodze jak z gokartów i ulepszonej wszechstronności dzięki opcjonalnemu napędowi na cztery koła.

Image

Pionowy przód emanuje mocą i prezencją; sześciokątna osłona chłodnicy z szeroką chromowaną otoczką , czarna obramówka na dolnej krawędzi nadwozia i inne typowe dla MINI elementy projektu z indywidualnymi detalami; styl coupé wyciągnął profil boczny za pomocą długich drzwi, dynamicznie opadającej linii dachu i przeszkleniu zwężającemu się ku tyłowi; muskularnie rozszerzone nadkola; charakterystyczny "kask" dachu dostosowany do linii samochodu coupé ze zintegrowanym tylnym spojlerem; dach może zostać wybrany w kolorze nadwozia, białym lub biały czarnym; pochyła tylna szyba, tylne światła w układzie poziomym po raz pierwszy w MINI.

Image

Szyte na miarę wnętrze tworzy typowe dla MINI wrażenie, potężnie ukształtowany, ułożony poziomo panel przyrządów z nowo zaprojektowanym otoczeniem otworów wentylacyjnych, duża okrągły prędkościomierz, również z nową czarną otoczką i dekoracyjnymi pierścieniami wewnętrznymi w wysokim połysku, czarnymi lub chromowanymi; otoczka centralnego panelu sterowania w kontrastującym kolorze, przyciski sterowania okna ułożone w panelu na drzwiach, trójwymiarowe elipsy drzwi sięgające do tylnego przedziału (oświetlenie opcjonalne).

Image

Pełnowymiarowe indywidualne tylne siedzenia oferują wysoki poziom komfortu i bocznego wsparcia, oraz dużo przestrzeni dla ramion i głowy, zoptymalizowane miejsce na nogi poprzez wycięcia w oparciach przednich siedzeń; zintegrowane podłokietniki w tylnym wykończeniu boków; dwuczęściowy system schowków i dodatków w szynie centralnej MINI Centre Rail w wyposażeniu standardowym, wariant dla całej długości dostępny jako opcja, różnorodne wykorzystanie przestrzeni możliwe poprzez indywidualnie składane oparcia tylnych siedzeń; ładowność: 330 – 1 080 litrów.

Image

Szczególnie mocne silniki i standardowo obniżone sportowe zawieszenie podkreślają charakterystyczne dla MINI uczucie jazdy gokartem; standardowa wysokość zawieszenia dostępna jako bezpłatna opcja; Od chwili premiery oferowane dwa benzynowe i dwa wysokoprężne silniki oferowane o zakresie mocy od 82 kW/112 KM do 135 kW/184 KM; Wersja MINI John Cooper Works Paceman jest obecnie przygotowywana; wszystkie warianty oferowane są z sześciobiegową manualną skrzynią biegów lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegową jako opcja; System napędu na wszystkie koła MINI All4 dostępny jest dla MINI Cooper S Paceman, MINI Cooper SD Paceman i MINI Cooper D Paceman; wybitna wydajność dzięki najnowocześniejszej technologii układu napędowego oraz rozległe zastosowanie technologii MINIMALISM w standardzie; przycisk dostępny jako opcja.

ImageWyszukana technologia podwozia z kolumnami MacPhersona oraz kutymi belkami poprzecznymi na przedniej osi, wielowahaczowa oś tylna oraz elektrycznie wspomaganie układu kierowniczego EPS z funkcją Servotronic; Dynamiczną Kontrolą Stabilności (DSC) w wyposażeniu standardowym, Dynamiczna Kontrola Trakcji (DTC) raz z elektronicznym sterowaniem blokady mechanizmu różnicowego (EDLC) w wyposażeniu opcjonalnym (standard MINI Cooper S Paceman, MINI Cooper SD Paceman i MINI Cooper D Paceman ALL4); 16-to calowe koła ze stopów lekkich w standardzie (MINI Cooper S Paceman and MINI Cooper SD Paceman: 17-to calowe); 18” i 19” koła ze stopów lekkich dostępne jako opcja.

POLECAMY MINI by PUMA - Dynamiczny styl jazdy i sportowa moda

Wybitna ochrona pasażerów zapewniona dzięki konstrukcji nadwozia zoptymalizowanej na wypadek zderzenia oraz szerokiemu wachlarzowi wyposażenia bezpieczeństwa; przednie i boczne poduszki powietrzne, boczne kurtyny powietrzne, trzy punktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń, napinacze pasów oraz ogranicznikami siły napięcia z przodu, mocowanie fotelika ISOFIX z tyłu oraz wskaźnikiem braku ciśnienia w oponach jako standard.

źródło: BMW
Redakcja
Forum Samochodowe
Redakcja
Redakcja
Awatar użytkownika
 
Posty: 2378
Zdjęcia: 8470
Rejestracja: 18 Cze 2012, 12:53
Prawo jazdy od: 12 03 1998
Auto: Audi A4 B6

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [SUV-C] ASX 1,8 / Qashqai I 1,5 / 3008 I 1,6 / Grand Vitara II 1,9 [SUV-C] ASX 1,8 / Qashqai I 1,5 / 3008 I 1,6 / Grand Vitara II 1,9
    Podstawowe kryteria zestawienia: - SUV lub crossover segmentu C - silnik diesla o mocy ok. 120KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2010 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Mitsubishi ASX 1,8 DiD - 116KM ...
    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Renault Alpine A110-50
      Moto Piknik Olsztyn 2012
      Targi AutoSalon i AutoSerwis
      BMW Concept X4, Sports Activity Coupe, przednia lampa LED