Minivan do 10 tyś

03 Kwi 2017, 20:15

a jak z HDI , JTD , TDI
co do Hondy dostępna tylko jedna na Śląsku i ma 21 lat a w całej Polsce 7 sztuk i też same pełnoletnie , co w japończyku pewnie jest jednoznaczne z zjedzoną karoserią
stasiu1971
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Miejscowość: Katowice

03 Kwi 2017, 21:14

HDI pierwszych serii miały mało bolączek. Trafisz np w Evasion.
TDI 1.9 najprostsze te 90KM i najtrwalsze.
Utrzymana Honda ma blachę dobrą. Zaniedbane sztuki po wypadku szybko się utleniają.
Nie wiem jak duzy ma byc ten vanik.
Do głowy przychodzi mi Toyota Picnic bardzo trwały wózek.
Benzyniak 2.0 polecam bezkolizyjny rozrząd i silnik na denso.
Nie ma tam co się psuc.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

03 Kwi 2017, 22:13

właśnie mi przypomniałeś o starszych czworaczkach , niestety też mało tych aut na rynku , może coś mi się uda "ustrzelić" ciekawego
stasiu1971
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Miejscowość: Katowice

08 Kwi 2017, 18:49

Panowie szukam oglądam i wyboru specjalnego na Śląsku nie ma po za espase IV , scenic , picasso , czy ktoś posiadał któryś z tych wanów i może coś o nich powiedzieć , można kupić 10 latka za około 10 -12 tyś zł
stasiu1971
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Miejscowość: Katowice

08 Kwi 2017, 20:41

espase IV, dobrego mechanika poszukaj najpierw. Ciekawe dlaczego te auta są tanie...
Moze Opel Zafira jak rozważasz gabaryt Scenica?
1.8 benzynka tania jazda. LPG na spokojnie i hydro na zaworach.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

08 Kwi 2017, 23:12

zafiry w gorszym stanie są jak multivany T4 , to jeżdżąca rdza , co do espace , zarejestrowałem się na forum i w kwocie do 12 tyś odradzono mi kupowanie przedlifta , że lepiej III , a te mi się nie podobają
stasiu1971
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Miejscowość: Katowice
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Oznaczenia tablic rejestracyjnych Policji
    Sprawdź, jak rozpoznać auto po numerze rejestracyjnym Policji. Poniżej przedstawiamy aktualne tablice rejestracyjne używane na terenie naszego kraju. HPA – Komenda Główna Policji HPL – Wyższa Szkoła Policji ...
    Światowa premiera Golfa GTD
    GTD jest od 31 lat "dalekobieżnym ekspresem" w ofercie Golfów – w wyjątkowy sposób łączy przyjemność jazdy i osiągi samochodu sportowego ze spalaniem typowym dla małych samochodów. Teraz, na bazie ...

  • 09 Kwi 2017, 01:10

    stasiu1971 napisał(a):zafiry w gorszym stanie są jak multivany T4 , to jeżdżąca rdza

    Bez pszesady... sam mam na placu z 2003 i jakoś tej rudej się dopatrzyć nie mogę :lol:
    W tym budżecie raczej ciężko o prostrzego i w trwałego minivana jak Zafira, gdzie w dodatku dużo części pasuje od kolejnego populusa Astry.
    ligus86
    Początkujący
     
    Posty: 103
    Prawo jazdy: 14 02 2005
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: opel

    09 Kwi 2017, 02:17

    no chyba że widziałem same "bezwypadkowe" i to było przyczyna rdzy , ale ogólnie środek konsola itp wyglądają strasznie "tandetnie" , niczym auta z lat 80
    stasiu1971
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 122
    Miejscowość: Katowice

    09 Kwi 2017, 03:00

    W sumie czego się tu spodziewać po samochodach tej klasy w tamtych latach.
    W zasadzie ma to służyć do taniej jazdy i eksploatacji, a z doświadczenia wiem, że lpg do tego silnika "byle gdzie" założysz i masz jeszcze taniej jak user noisy podpowiedział.
    ligus86
    Początkujący
     
    Posty: 103
    Prawo jazdy: 14 02 2005
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: opel

    09 Kwi 2017, 09:26

    Jak czytam wypociny tutaj co niektórych to aż mi ręce opadają...
    C8/807/Ulysse to bardzo dobre auta których nie ma co się bać... silniki sprawdzone konstrukcyjnie benzyny 2.0 zaś diesle 2.0hdi czy 1.9jtd. Wiadomo w każdym aucie używanym wszystko się może zdarzyć.
    Dalej Espace IV z benzynowym 2.0T bezawaryjne auto... z dieslem to tylko 2.0DCI innych unikać.
    Sharan/Alhambra/Galaxy ich ciut bardziej lubi ruda 1.9 TDI bezproblemowe i pancerne (mój Galaxy obecnie ma 412 tyś km), z benzynowymi 1.8T i 2.0
    W PL ciężko Ci będzie znaleźć godne auto lepiej poszukać czegoś w DE bezpośrednio od właściciela i nie bać się ORYGINALNYCH przebiegów ponad 300tyś km
    JEST:
    - Renault Scenic II ph2 1.6 16V LPG 115KM 2008r
    - Fiat Panda 1.2 8V LPG 60KM 2003r
    - Ford Galaxy 1.9 TDI 115KM 2000r
    - ZIPP VZ-2 125cm3 2015r
    Luke16
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 835
    Miejscowość: KNZ
    Prawo jazdy: 12 03 2008
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Scenic II ph2/Panda II/Galaxy
    Silnik: 1.6/1.2/1.9
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    09 Kwi 2017, 10:14

    10tys to budżet bida, zeby kupic coś dobrego a "bezawaryjny" espace IV w tym budżecie to strzał w kolano.
    Zafira 1.8 uważam, że jest tu lepszym pomysłem, na pewno nie uprzykrzy tak życia jak elektronika w espace.
    noisy
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2615
    Zdjęcia: 21
    Miejscowość: Tomaszow
    Prawo jazdy: 27 02 2003
    Auto: Superb
    Silnik: 1.8T
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2004

    09 Kwi 2017, 10:52

    Znam dwóch ludzi którzy kupili: jeden espace 2.0T z LPG z 2005 roku za 6tyś zl dwa lata juz nim jeździ i w tym roku zmienił przepustnice... drugi kupił też espace IV tylko z najbardziej awaryjnym silnikiem na rynku czyli 2.2dci za 4300zl rok pojezdzil i ktoś w niego wjechał... teraz kupił ulysse 2.0jtd za 5400zl trochę porysowany też mega zachwycony... ja za Galaxy z 2000 roku dałem 7000tyś zł. Przez 30tyś km oprócz wymiany oleju nie było potrzeby widzieć się z mechanikiem... a Zafira? No cóż Renault Scenic o 10cm dłuższy i jeszcze często schrupana przez rdze. To ja już wolałbym bym niedoceniona Multiple lub Renault Scenic II Grand
    JEST:
    - Renault Scenic II ph2 1.6 16V LPG 115KM 2008r
    - Fiat Panda 1.2 8V LPG 60KM 2003r
    - Ford Galaxy 1.9 TDI 115KM 2000r
    - ZIPP VZ-2 125cm3 2015r
    Luke16
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 835
    Miejscowość: KNZ
    Prawo jazdy: 12 03 2008
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Scenic II ph2/Panda II/Galaxy
    Silnik: 1.6/1.2/1.9
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    09 Kwi 2017, 11:08

    Luke16 napisał(a):Znam dwóch ludzi którzy kupili

    Masz racje i to jest wyznacznik tego czy coś jest dobre... to podaj przebiegi, sposób użytkowania, podaj mi co dla nich jest normalną jazda a co psuciem bo to często przy fanach niektórych aut jest rozciągliwe jak guma z majtek... :D

    A ja dla odmiany znam bardzo dobrze ludzi którzy próbowali handlować espacami i zrezygnowali bo samo uczynienie tych aut jezdnych po dłuższym postoju w komisie kosztowało więcej niż sam zysk.

    Zresztą osobiście pomagałem im te szroty odpalać i fakt wygodne auta ale prawda jest tak że wersje "dziwne" są skrajnymi śmieciami a wersje normalne psujakami dla amatorów w stylu "Adama Słodowego".
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 8644
    Prawo jazdy: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    09 Kwi 2017, 11:18

    szybki handlowałem/naprawiałem auta i formalnie o espace ciut wiem bo sporo osób je w mojej okolicy je ma... O tych dwóch napisałem że kupili za śmieszne pieniądze i to jeździ... Wujek w DE ma Renault VelSatisa 2.2DCI 430 tys km przebiegu... Jeden raz turbinę robił... Drugie jego auto - Espace też 2.2 DCI bo on uważa że to najlepsze silniki... Z resztą ostatnio klientom pomagałem w zakupach właśnie Espace 2.0 DCI auto z 2012 roku za które zapłacili 44 tys zł... U nas w PL jest dziwne przekonanie co do aut francuskich czy włoskich... A dlaczego u nas np. DCI się psują? Jakość paliwa i zbyt rzadko wymiana oleju... Ile razy tankując się w DE auto całkowicie inaczej się zachowywało, mniej paliło i miało więcej mocy... A akurat 2.0 DCI jest jednym z fajniejszych silników i mało awaryjny...
    JEST:
    - Renault Scenic II ph2 1.6 16V LPG 115KM 2008r
    - Fiat Panda 1.2 8V LPG 60KM 2003r
    - Ford Galaxy 1.9 TDI 115KM 2000r
    - ZIPP VZ-2 125cm3 2015r
    Luke16
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 835
    Miejscowość: KNZ
    Prawo jazdy: 12 03 2008
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Scenic II ph2/Panda II/Galaxy
    Silnik: 1.6/1.2/1.9
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2008

    09 Kwi 2017, 11:28

    Luke16 napisał(a):A dlaczego u nas np. DCI się psują?


    Bo leją ropę z koparki i wymieniają olej co 30 tyś na 10w40 spod lady u Heńka w sklepie...

    A powiedz, że powinni lać dobrej marki 5w40 to Cię wyśmieją, że taki drogi olej to sobie sam lej... Jak powiedziałem znajomym, że do swojej Megi wleję Elfa 5W40 to reakcje były zabawne...
    galakty
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 7937
    Zdjęcia: 1
    Prawo jazdy: 23 08 2012
    Auto: Ceed I
    Silnik: 1.6 CRDi 115/130
    Paliwo: Diesel
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2007