
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
wojtex_ napisał(a):mialem Carisme od nowosci, przez 6 lat
rocznik 2002 1,9DI-D 116 km
jedyna zaleta auta to spalanie. palilo bardzo malo ropy. ok 6 litrow. jednak czesto goscilem w serwisie. Turbina sie rozpadla po 150 tys km
ja nie polecam tego autka
Robson86 napisał(a):wojtex_ napisał(a):mialem Carisme od nowosci, przez 6 lat
rocznik 2002 1,9DI-D 116 km
jedyna zaleta auta to spalanie. palilo bardzo malo ropy. ok 6 litrow. jednak czesto goscilem w serwisie. Turbina sie rozpadla po 150 tys km
ja nie polecam tego autka
bo samochodem wyposazonym w turbosprezarke to jezdzic 3eba umiec![]()
Kumpel w BMW 530D 2001r. po 120 000 zajezdzil turbo. Szybkie gaszenie po szybkiej jezdzie, krecenie na zimnym jezdzenie na oleju wiecej niz max 15tys km to zabojstwo dla turbiny.
Druga sprawa ze niezaleznie czy to jest DID ( a przypomne ze DID w Mitsubishi to sa jednostki RENAULT) HDI, DCI, TDi to sa to dosyc awaryjne jednostki napedowe.
Pare dni temu stalem na parkingu i zauwazylem nowego Golfa TDI na rozkraczonego na srodku drogi. Podeszlem pomoc go popchac. Byl juz jakis mechanik. Zapytalem o co chodzi ...a on turbina padla w 3 letnim samochodzie....
Moim poprzednim samochodem byla Laguna 2 1,9Dci 120KM. Przy 120tys km sprzedalem bo niedosyc ze turbo mi poszlo to wtryskiwacze zazely niedomagac itd.
Moze diesle sa oszczedniejsze ale ich drozsza eksploatacja,serwis oraz duuuzo wieksze prawdopodobienstwo wystapienia awarii decyduja ze nie oplaca sie kupowac diesli. Ale to jest tylko i wylacznie moja opinia.
Wracajac do tematu oo 4lat mam Carisme po liftingu w silniczku GDI. Bezposredni wtrysk benzyny(benzyniak). Odpukac oprocz lania plynu do spryskiwaczy nawet raz nie zajrzalem pod maske. Autko kupilem uzywane, w tej chwli mam 163 tys km.
Nigdy nie kupie innego rodzaju silnika niz benzyniaka.
Wracajac do Twojego pytania. Polecam odwiedzic forum ktore dotyczy Mitsubishi a nie pytac gdzie kolwiek....
TYLKO i wylacznie uzytkownicy danego modelu moga Ci dobrze doradzic/ poradzic przy wyborze samochodu.
wojtex_ na kilka set CARISM na forum Mitsumaniaki nie pamietam nawet jednego przypadku zeby padla Turbina w DID.
W ogole jesli kupisz zadbana Carisme i o nia dbasz to dostajesz bardzo bezawaryjne auto.
Wystarczy nawet posilic sie NATem gdzie Carisma zajmuje same czolowe lokaty pod wzgledem niezawodnosci
Pozdroo
Robson86 napisał(a):Baqś wlasnie o to chodzi. Jesli dbasz i umiesz jezdzic samochodem z turbina to bedziesz sie dlugo cieszyl niezawodnoscia. Takich uzytkownikow jak Ty ze swieca szukac niestety....
W firmie mamy benzyniaki ktore smigaja juz grubo ponad 300 000 tys kmale nie dlugo pojda pod mlotek bo 3eba kupic nowe
Pozdroo
o to sie nie martw. to nie moj pierwszy samochod z turbina i nie ostatni. mam jeszcze jeden samochod z turbina i ma 300 tys i jakos jezdzi
Podeszlem
[/quote]wojtex_ napisał(a):ktos kto nie umie mowic po polsku bedzie mi mowil, ze nie umiem jezdzic?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MITSUBISHI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MITSUBISHI