Mokka 1.4-coś podobnego?

Mokka 1.4-coś podobnego?

16 Lip 2018, 19:17

mam zamiar zmienić moją skodę rapid na jakieś auto do którego będzie mi się wygodniej wsiadać,bo mam problem z kręgosłupem. Nie potrzebuje wielkiego suv-a,taki nawet nie wejdzie mi do garażu,dlatego myślę o oplu mokka z silnikiem 1.4,w wersji podobnej do mojej skody czyli klimatronik,czujniki swiatła i deszczu itp. Co byście polecili jako alternatywe dla mokki? rocznik 2017 do ok. 72tys.
osman1971
Nowicjusz
 
Posty: 22
Rejestracja: 07 Paź 2014, 20:29
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda jazz
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2012

Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

16 Lip 2018, 20:18

Mokka to malutki SUV konstrukcyjnie z 2012 roku. Jeśli segment B to Peugeot 2008 np.:
[link wygasł]

Ale bardziej bym celował w segment C npp.:
[link wygasł]
[link wygasł]
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5469
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

17 Lip 2018, 15:46

Peugeot to tez maly samochod i na dodatek francuz ktory traci szybko na wartosci,choc ten z ogloszenia fajnie doposazony! Nie chce captura,2008..moze asx,albo s4x cross?
osman1971
Nowicjusz
 
Posty: 22
Rejestracja: 07 Paź 2014, 20:29
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda jazz
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2012

Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

20 Lip 2018, 19:27

po przeczytaniu mnóstwa testów,opisów itp,po określeniu max możliwości finansowych zostaje chyba tylko mokka 1.4 140KM elite albo suzuki sx4 s cross 1.4 premium,ale tylko chyba 2Wd na 4x4 trochę za mało kasy. Z tego co wyczytałem,mokka ma mniejszy bagażnik, większe spalanie,mniej miejsca w srodku,ale za to chyba ciekawsza sylwetka,reszta po stronie suzuki. Na co byście się zdecydowali? jazda 80%miasto roczne przebiegi ok10tys.
osman1971
Nowicjusz
 
Posty: 22
Rejestracja: 07 Paź 2014, 20:29
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Honda jazz
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2012

Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

21 Lip 2018, 08:40

Wg mnie zdecydowanie Suzuki, do miasta nie potrzebujesz 4x4.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 5469
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
Prawo jazdy od: 07 01 2010
Przebieg/rok: 35tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

21 Lip 2018, 13:57

osman1971 napisał(a):mam zamiar zmienić moją skodę rapid na jakieś auto do którego będzie mi się wygodniej wsiadać,bo mam problem z kręgosłupem.


Trzeba się przymierzyć, SX-Cross nie jest wcale taki wysoki, Mokka wyższa, ale też nie za specjalnie wygodna przy wsiadaniu. Mnie(Też mam problemy z kręgosłupem) wygodnie wsiada się dopiero do takich aut jak Tucson, Sportage, Outlander, czy CR-V. Z mniejszych aut bardzo wygodny(dla mnie) jest Fiat 500L.
yeti65
Stały forumowicz
 
Posty: 2269
Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
Miejscowość: Zegrze Pd
Prawo jazdy od: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ograniczenie prędkości na niemieckich autostradach Ograniczenie prędkości na niemieckich autostradach
    Niemcy nasi bliscy sąsiedzi za zachodnią granicą rozważają wprowadzenie ograniczenia prędkości na wszystkich autostradach. Do tej pory jeżeli znaki nie mówiły inaczej takie ograniczenie nie obowiązywało. Tu jednak ...
    Nowy hybrydowy crossover Toyota C-HR Nowy hybrydowy crossover Toyota C-HR
    Toyota zademonstrowała produkcyjną wersję hybrydowego crossovera C-HR na targach w Genewie w marcu tego roku. Świat poznał wygląd auta z zewnątrz i pierwsze szczegóły specyfikacji, jednak producent nie pokazał jeszcze ...

  • Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    21 Lip 2018, 15:39

    Wiadomo ze trzeba sie przymierzyc,jazda probna itd,ale mnie dodatkowo ograniczaja wymiary auta,bo mam jeszcxe w garazu motocykl. Musi byc takie ze sie zmiesci,wg danych jakie znalazlem m.in sx4 i mokka wejda na spokojnie,te z segmentu C niestety ciasno.
    osman1971
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Rejestracja: 07 Paź 2014, 20:29
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Honda jazz
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Rok produkcji: 2012

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    21 Lip 2018, 16:51

    To spróbuj 500L. Wiadomo, że nie każdemu się spodoba, ale parę groszy może zostać w kieszeni, a to naprawdę wygodne auto.
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2269
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Miejscowość: Zegrze Pd
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
    Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    27 Lip 2018, 07:50

    Fiat odpada,mialem w zyciu kilka i podxiekuje,poza tym jest brzydki. Ale znalazlem inne nowe wynalazki z podobnego segmentu np. Opel crosslandx,seat arona. Tyle ze oba maja 3 cyl silniki,na dodatek w oplu wersja 110KM ma tylko 5bieg skrzynie,musialbym kupic wersje 130KM a to juz wiekszy wydatek. Mial ktos stycznosc z tymi autami,moze cos napisac?
    osman1971
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Rejestracja: 07 Paź 2014, 20:29
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Honda jazz
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Rok produkcji: 2012

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    27 Lip 2018, 08:55

    500l Ci się nie podoba a 500x? Pytam bo miałem okazje pojeździć mokką i 500x 1,4t i wybrałbym fiata.
    szybki
    Moderator - Tuning
     
    Posty: 5380
    Rejestracja: 24 Sty 2013, 20:48
    Prawo jazdy od: 19 07 1994
    Auto: Toyota
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sport/Coupe

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    27 Lip 2018, 09:16

    Crossland to to samo co Peugeot 2008 pod względem mechaniki, nie chciałeś 2008.
    Arona to taka podniesiona Ibiza, mnie to auto nie przekonuje.
    Ossy
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5469
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
    Prawo jazdy od: 07 01 2010
    Przebieg/rok: 35tys. km
    Auto: Volvo S60
    Silnik: 2.4T
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    27 Lip 2018, 13:31

    Nie chce generalnie francuza,mialem c4picasso i same problemy byly,kosztowne! Silniki za to wiem ze maja dosc dobre,dlatego ew pomyslalem o crosslandzie. Gdyby patrzec tylko na dane techniczne,osiagi,cene i wyposazenie to zdecydowanie na plus jest suzuki,tylko czemu nie zmienili cos z tylem auta?przod z nowym grillem,swiatlami juz jest fajny,ale tyl mi nie podchodzi. Mialem juz ok 20 samochodow w zyciu,ale to bedzie auto na dobrych kilka lat,wiec trzeba sie porzadnie zastanowic,popytac zeby wlasciwie wybrac. Dlatego za kazde slowo dziekuje.
    osman1971
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Rejestracja: 07 Paź 2014, 20:29
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Honda jazz
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Rok produkcji: 2012

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    03 Sie 2018, 08:32

    Bylismy wczoraj przymierzyc sie do mokki i sx4 s cross. Bez dwoch zdan suxuki duzo wygodniejsze,jakby szersze w srodku,bagaznik wiekszy itp. Mokka za to jest chyba ladniejsza,jakos tyl sx4 mnie nie kreci. Ale to nieistotne,chodzi o to ze mokka elite z 2017r ok 79tys,a sx4 ale z 2018(z 2017 nic praktycznie nie ma)82tys. Wyposazenie opla elite i suzuki premium podobne,na plus suzuki swiatla,sa full led. Jak myslicie,chyba warto ciut dolozyc i wziazc suzuki,tym bardziej ze jest rok mlodsze?
    osman1971
    Nowicjusz
     
    Posty: 22
    Rejestracja: 07 Paź 2014, 20:29
    Przebieg/rok: 10tys. km
    Auto: Honda jazz
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Rok produkcji: 2012

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    04 Sie 2018, 16:14

    osman1971 napisał(a): Jak myslicie,chyba warto ciut dolozyc i wziazc suzuki,tym bardziej ze jest rok mlodsze?

    W tym budżecie 3 tys pln różnicy, to tyle co nic. Biorąc pod uwagę rocznik, Suzuki wychodzi nawet taniej.
    yeti65
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2269
    Rejestracja: 12 Gru 2014, 15:08
    Miejscowość: Zegrze Pd
    Prawo jazdy od: 29 11 1984
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Lancer 2014, Vitara 2017
    Silnik: 1,6 117KM 1,6 120KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2014

    Re: Mokka 1.4-coś podobnego?

    04 Sie 2018, 20:20

    Z tej dwójki zdecydowanie SX4.

    Z tańszych opcji może Kia Stonic/ Hyundai Kona z 1.0 120KM?

    Tutaj jest za 72 tysiące w wersji L:
    [link wygasł]
    W tej wersji L z opcjami masz m.in. automatyczną klimę, 17-calowe alufelgi, koło zapasowe, światła dzienne i tylne lampy LED, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i tyłu, podgrzewane przednie siedzenia.

    W Kii masz gwarancję na 7 lat/150 tys.km, a w Hyundaiu na 5 lat (bez limitu km).
    Ossy
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 5469
    Zdjęcia: 0
    Rejestracja: 16 Wrz 2014, 14:34
    Prawo jazdy od: 07 01 2010
    Przebieg/rok: 35tys. km
    Auto: Volvo S60
    Silnik: 2.4T
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2002