Witam posiadam auto Mercedes Sprinter 1 generacji - blaszak, mam z nim problem ponieważ strasznie pogniła podłoga zaraz za ścianką grodziową ponieważ kilka lat woziłem mokry towar (rama ok) mam problem z przeglądem ponieważ postanowiłem przerobić go na auto ze skrzynią ładunkową, jedynym problemem jest rama Sprintery blaszaki mają ramę jak auto w kolorze białym wysokość (10cm) a dostawcze około (15cm) bliżniak ok (20cm) i w związku z tym mam pytanie czy zostawić tą ramę oryginalną czy wzmocnić ją profilem jeśli tak to w którym miejscu zacząć bo rama pod kabina sie z tego co orientuje powiększa, boje się żeby auto się nie złamało ponieważ na takiego "dostawczaka" można więcej włożyć niż do busa a sama skrzynia więcej wazy niż buda busa
Import aut z Japonii: niezawodność, oszczędność i technologia w jednym Europejscy i również polscy kierowcy coraz częściej decydują się na zakup auta z Japonii. Mowa tu nie tylko o luksusowych samochodach europejskich marek, ale także autach JDM, a więc stworzonych z myślą o tamtejszym ...
GT86 w specjalnej wersji Black Limited Był rok 1986. W radiu leciało Europe i utwór The Final Countdown, a w Azji z fabryk wyjeżdżały kolejne egzemplarze Toyoty AE86 Sprinter Trueno GT Apex w limitowanej wersji Black Limited. W hołdzie temu modelowi japoński ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.