Na co zwracać uwagę podczas zakupu auta do zagazowania?

16 Lut 2017, 22:39

no zdecydowanie:)
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

17 Lut 2017, 00:14

ale co innego możę sie popsuć :P ;) Silnik do zagazowania :) turbo nie przeszkadza, ale trzeba uwazać.

TO jak z każdym samochodem.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

18 Lut 2017, 22:53

A powiedzcie mi jak z gazowaniem i kosztami tego zagazowania silnika 1.6 twinsport 105km z astry h?
Gość60541
 

19 Lut 2017, 00:28

do 2500 zmiescisz się z instalka z górnej półki choćby bluebox zenit kme itd to tego wtryski hercules lub baracudy reduktor w zależności od mocy
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

19 Lut 2017, 12:33

A powiedzcie mi jak wygląda to w przypadku Opel Astra H 2005 2.0 benz 200km
Gość60541
 

19 Lut 2017, 14:59

bez problemu auto do zagazowania ale tylko i wyłącznie wtryski z górnej półki oraz reduktor z górnej półki. samochód musi być bardzo dobrze wystrojony więc lepiej żeby montażysta miał pojęcie co robi
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Camry z klocków Lego
    Australijska Toyota pokazała w Melbourne pełnowymiarową replikę Camry nowej generacji zbudowaną w całości z klocków Lego. Samochód stworzył Ryan McNaught przy użyciu 500 tys. elementów. Toyota Lego Konstrukcja ...

20 Lut 2017, 22:45

ogarnięty monażysta i dobra instlacja, Zenit Pro, Herculesy i reduktor KME tur. tak w skrócie :)
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

20 Lut 2017, 23:19

bądź magic power też bierz pod uwagę.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

21 Lut 2017, 22:38

MISZCZU95 napisał(a):A powiedzcie mi jak wygląda to w przypadku Opel Astra H 2005 2.0 benz 200km

auto doładowane turbosprężarką, musi się zająć tym kto ma pojęcie o montażu i strojeniu instalacji LPG, mogą go spotkać niespodzianki typu czujnik ciśnienia paliwa, co nie oznacza że się nie da tego zagazować. Komponenty z najwyższej półki (hercules czy baracuda) i będzie śmigać.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

22 Lut 2017, 21:31

auto o ile proste w montażu o tyle do regulacji potrzeba kogoś kumatego ale pisałem o tym już chyba wcześniej. herculesy czy baracuda to nie wszystko trzeba też dobrać dobry reduktor i odpowiednio to wszystko upchac pod maską
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

23 Lut 2017, 22:06

jak już wybierzmy dobry warsztat to już dobierze sobie elektronikę na której dobrze się zna, faktycznie reduktor w tym przypadku też jest bardzo ważny, ja od siebie mogę polecić kme gold GT
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

20 Mar 2017, 16:25

Podłączę się do tematu, jaką instalacje polecacie do Forda Focus C-Max 1.6 KM100. Jakie komponenty, żeby nie żałować :)
maczo88
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 22 03 2007
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford C-Max
Silnik: 1.6 100KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

21 Mar 2017, 21:20

zdecydowanie sterownik z możliwością dotryskiwania benzyny w pełnym zakresie w celu schłodzenia komory spalania zamiast lubryfikacji, (coś z serii Q, czy blue box) do tego wtryskiwacze z górnej półki hercules i reduktor alaska to będzie odpowiedni zestaw do tego silnika
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

21 Mar 2017, 23:38

tez takizestaw jak kolega zaproponował bym montował do tego forda. Sprawdzona konfiguracja i bezproblemowa jazda. Znajdź tylko jakis sprawdzony warsztat.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

22 Mar 2017, 06:42

Samochod bardzo prosty w montażu i do tego nie skomplikowany jesli chofzi o lpg. Bluebox, hercules, magic i bez problemu bedzie jeździć
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014