Na co zwracać uwagę podczas zakupu auta do zagazowania?

05 Lut 2017, 16:15

Witam, planuje kupić samochód ale im więcej czytam tym mam większy problem, co kupić...

Planuje zagazować samochód, czy mógłby ktoś napisać jakie są szacowane koszty przy zagazowaniu kilku niżej podanych modeli aut?

Corsa D 1.4 90km
Astra H 1.4 90km
Astra H 1.6 105km
Astra H 1.6 115km
Astra H 1.8 125km
Astra H 1.8 140km
Zafira 1.8 140km

Fiesta mk6 1.6 90km
Focus mk2 1.6 100km
Focus mk2 1.8 125km
Focus mk2 2,0 145km
Focus CMAX 1 1.6 100km
Focus CMAX 1 2.0 140km


Fabia 1 2,0 8V 115km
Octavia 1 1.6 102km

Grande Punto 1.4 95km
Linea 1.4 120km
Croma 2 2.2 125km

Clio 3 1.6 88km?

Chevrolet Aveo 1.4 16V

Dodatkowo, znalazłem autko, które bardzo mi się spodobało:
[link do Motomi wygasł]
Gość60541
 

05 Lut 2017, 23:16

wszystkie z wymienionych do zagazowania bez problemu. kwestia twego wyboru pojazdu według twych kryterii. instalacja z górnej półki to wydatek rzędu 2500zl polecam wybrać profesjonalny warsztat. jak wybierzesz odpowiedni egzemplarz daj znać to skompletujemy instalację do niego
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

06 Lut 2017, 20:05

Gdzieś kiedyś przeczytałem że w focus mk2 i astra h w silnikach 1.6 może wyjść drogo instalacja lpg, to prawda?
Gość60541
 

06 Lut 2017, 20:39

MISZCZU95 napisał(a):Gdzieś kiedyś przeczytałem że w focus mk2 i astra h w silnikach 1.6 może wyjść drogo instalacja lpg, to prawda?

mit, jeżeli chodzi o te dwa auta zalecano zestaw do lubryfikacji w celu zabezpieczenia gniazd zaworowych teraz od tego się odchodzi, nowoczesne sterowniki gazowe mają opcje dotryskiwania benzyny co jest dużo bardziej skuteczniejsze przy dużych obciążeniach silnika
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

06 Lut 2017, 22:26

Świetna wiadomość! Dzięki za informacje :)
Gość60541
 

06 Lut 2017, 22:39

te dwa auta bez problemu do zamontowania więc nie słuchaj że będzie drogo.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Miejskie auta ze 100-konnymi benzynowymi silnikami
    Samochody wyposażone w silnik Diesla stają się coraz mniej popularne, a ich udział na rynku globalnym – po raz pierwszy w historii – spadł w tym roku do poziomu poniżej 50 proc. Równocześnie zyskują auta ...

07 Lut 2017, 00:58

Zgadzam się z kolegami - spokojnie koło 2500 powinieneś sie zmieścić i nie stosuj lubryfikacji, to mit. wydaje mi się że warsztaty juz odchodzą od tego. zbędny wydatek.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

07 Lut 2017, 23:43

jak już zdecydujesz się na konkretne auto daj znać doradzimy co by najlepiej założy tak abyś był zadowolony
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Lut 2017, 20:09

Witam, mam jeszcze jedno pytanie.
Czy fiat bravo 1.4 150km nadaje się pod gaz?
czy koszt instalacji nie przekroczy 3000 zł?
Gość60541
 

14 Lut 2017, 20:52

silnik T-Jet jest do zagazowania i spokojnie w 3000tys się zmieścisz, tylko musisz pamiętać że auto wyposażone w turbo sprężarkę są droższe w utrzymaniu i trzeba bardziej o nie dbać
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Lut 2017, 21:14

o czym dokładniej mówisz?
Gość60541
 

14 Lut 2017, 21:26

dołączę się do pytania. w czym jest droższe od wolnossacego?
ja ci polecę Zenita pro lub blueboxa do tego herculesy lub baracudy i reduktor magic lub kme
instalacja do 2600zl się spokojnie zmiescisz. samochód nie jest trudny w montażu, ale nie wszyscy sobie poradzą choćby z korektami Fiata
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

16 Lut 2017, 22:17

chodzi mi o koszty ewentualnej regeneracji turbiny, i że cały czas trzeba dbać o nią nie gasząc od razu silnika itp.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Lut 2017, 22:22

czytając wypowiedzi użytkowników choćby z forum Passata i porównując 1.8T a 1.9 TDI jeśli chodzi o turbosprężarki to ja nie słyszałem by często padala chyba że samochód zajechany a i cenowo to jest naprawdę nie drogo naprawa tym bardziej do silnika benzynowego. inaczej jest z nowymi benzynami gdzie wszystko potrafi być zintegrowane no ale to za nowy sprzęt by można się wypowiedzieć
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

16 Lut 2017, 22:33

też nie ma co porównywać VW do Fiata, jednak w wolno ssącym silniku mamy pewność że turbo się nie zepsuje :)
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002