Widzę że
simon199103 dalej chyba jeździ bo nic nie napisał o wrażeniach
To może ja pomogę ( info za importerem ):
Ten miejski sedan został radykalnie zmieniony w stosunku do modelu poprzedniej generacji. Przeprojektowane nadwozie to nie jedyna zmiana, która zaszła w City. Pod maską znalazł się bowiem nowy silnik benzynowy 1.4 i-VTEC, charakteryzujący się większą mocą i niższym zużyciem paliwa od poprzednika.
Nowa jednostka napędowa, zastosowana również w nowym modelu Jazz, została wyposażona w system i-VTEC Hondy. Zapewnia on doskonałe osiągi i elastyczność bez niekorzystnego wpływu na poziom zużycia paliwa czy też emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Silnik osiąga maksymalną moc 100KM, czyli o 17KM więcej od poprzednika. Dodatkowe „konie” pozwalają rozpędzić samochód od 0 do 100km/h w czasie 11,8 sekundy w wersji z manualną skrzynią biegów, co jest wynikiem o 1,6 sekundy lepszym, od odchodzącego modelu. Wersje z automatyczną przekładnią osiągają „setkę” w 14,7 sekundy, czyli o niemal pół sekundy szybciej niż przedtem.
Manualna skrzynia biegów nowego modelu City to zmodyfikowana wersja obecnie wykorzystywanej przekładni, w której zastosowano karbonowe synchronizatory zapewniające bardziej płynne zmiany biegów oraz na nowo zoptymalizowano poszczególne przełożenia. Skrzynia automatyczna to już zupełnie nowa konstrukcja, pozwalająca - po raz pierwszy w historii modelu - na ręczną zmianę biegów przy pomocy dźwigienek umieszczonych przy kierownicy. Dostępny tryb sportowy w pełni wykorzystuje nowe oprogramowanie przekładni i na nowo zestopniowane przełożenia, tworząc doskonały tandem z mocną jednostką napędową.
W estetycznym i funkcjonalnym wnętrzu zupełnie nowej Hondy City zastosowano wysokiej jakości materiały. Zwiększona pojemność schowków w kabinie pasażerskiej, łącznie z większym schowkiem przed pasażerem, pozwala lepiej wykorzystać dostępną przestrzeń, a nowy projekt siedzeń zapewnia kierowcy i pasażerom odpowiedni komfort podróżowania.
Zmiany te uzupełniono innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu redukcji szumów i wibracji. Zaawansowane materiały, które tłumią niepożądane hałasy, rozlokowano w strategicznych punktach nadwozia, wnętrza, zawieszenia, komory silnika oraz jego mocowań. W rezultacie nowym sedanem Hondy podróżuje się bardziej komfortowo, a wprowadzone modyfikacje pozwalają klientom w pełni cieszyć się doskonałym brzmieniem nowego systemu audio, który posiada możliwość podłączenia urządzeń typu iPod.
Nowa Honda City powstała na płycie podłogowej modelu Jazz, dzięki czemu korzysta z technologii zaprezentowanych w eleganckim hatchbacku. Dłuższy rozstaw osi przekłada się na większą ilość miejsca w kabinie pasażerskiej, jak również na lepsze właściwości jezdne. Bezpieczeństwo zapewnia struktura nadwozia zaprojektowana w technice zaawansowanej kompatybilności pojazdów ACE, która lepiej chroni podróżujących w przypadku zderzenia pojazdów o różnych gabarytach.
Specjalnie nie pisałem nic w stylu "kupuj", czy "daj sobie spokój" żeby być wiarygodnym dobrze byłoby wiedzieć czym jeździłeś wcześniej. Jak np. Audi S6 z 2008 roku to naprawdę nie będziesz zadowolony z Hondy
teksty to wyraz moich poglądów, nie należy ich identyfikować z linią programową firmy Trynid