10 Kwi 2014, 15:43
Witam,mam problem z obrotami,wymienilem silnik(przeskoczył rozrzad)ale po odpaleniu obroty nie przekraczaja 3 tys.,jakby było odcięcie.Przepustnica wyczyszczona(od dołu nagar grubości 50mm był!),moze łapie"lewe powietrze"jakies pod-nad cisnienie(jesli tak to gdzie moze to wystapic).
Główną przyczyne widze w tym ze moj oryginalny silnik być oznaczony AZQ a kupny BRW(chyba),sprzedawca twierdził ze nie ma roznicy,jednak byla.Czujnik polozenia walu w oryginalnym mial miejsce w ktore nalezalo go wlozyc(jakby z tylu sprzegla)w nowym siniku tego nie ma a w pozostalosciach przewodow przy kupnym silniku byl ten czujnik zaslepiony atrapa czujnika,slyszalem ze przez to moze byc problem z obrotami.
Sprzedawca wyslal mi(jeszcze nie doszedl)sterownik silnika z kupnego silnika,ktory ma usunac ponoc potrzebe obecnosci tego czujnika(czyli bede mogl zaslepic atrapa)ale nie jestem przekonany.
Pomozcie bo nie mam juz pomysłow a ciezko cos konkretnego znalezc w necie i forum wbrew pozorom.