Obroty max 3 tys.

10 Kwi 2014, 15:43

Witam,mam problem z obrotami,wymienilem silnik(przeskoczył rozrzad)ale po odpaleniu obroty nie przekraczaja 3 tys.,jakby było odcięcie.Przepustnica wyczyszczona(od dołu nagar grubości 50mm był!),moze łapie"lewe powietrze"jakies pod-nad cisnienie(jesli tak to gdzie moze to wystapic).
Główną przyczyne widze w tym ze moj oryginalny silnik być oznaczony AZQ a kupny BRW(chyba),sprzedawca twierdził ze nie ma roznicy,jednak byla.Czujnik polozenia walu w oryginalnym mial miejsce w ktore nalezalo go wlozyc(jakby z tylu sprzegla)w nowym siniku tego nie ma a w pozostalosciach przewodow przy kupnym silniku byl ten czujnik zaslepiony atrapa czujnika,slyszalem ze przez to moze byc problem z obrotami.
Sprzedawca wyslal mi(jeszcze nie doszedl)sterownik silnika z kupnego silnika,ktory ma usunac ponoc potrzebe obecnosci tego czujnika(czyli bede mogl zaslepic atrapa)ale nie jestem przekonany.
Pomozcie bo nie mam juz pomysłow a ciezko cos konkretnego znalezc w necie i forum wbrew pozorom.
nygus25
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 01 2000
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: Seat Ibiza
Silnik: 1.2 12v
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Renault MORPHOZ - elektryczny samochód przyszłości
      Renault jak zawsze proponuje samochód, który wręcz fizycznie dostosowuje się do różnych potrzeb rodziny. Elektryczny - zaprojektowany na nowej platformie modułowej CMF-EV, opracowanej przez Alians, która ...
      "Szklana pułapka 5": Klasa G, Sprinter, Unimog i Zetros
      "Szklana pułapka 5" trafi do polskich kin 14 lutego br. Mercedes-Benz ma w filmie silną reprezentację, a auta spod znaku trójramiennej gwiazdy będą obsługiwały jego premierowe pokazy w Londynie i Berlinie. John McClane ...