Kacper napisał(a):Ja obstawiam też że to termostat być może nie domyka się do końca
THE WINNER IS...?
no to graty !!
Wymieniłem termostat ...ale się namęczyłem...
Bo nie miałem takiego długiego klucza cienkiego na przegubie... Już myślałem ,że będę musiał wywalić alternator ale jakoś dałem radę pożyczonymi kluczami z magnesem na końcu.
Efekt ?? Od razu wszystko z temperaturą wróciło do normy.
Teraz stoi na 90 dłuuugo aż puści termostat. Fajnie dmucha ciepłym.
W sumie dobrze ,że się do tego dobrałem ,bo od tego niedogrzania już się syf zaczął robić w odmie i za chwilę na mrozie mogło ciśnienie wywalić zimering albo z przodu (pół biedy ,bo tylko wtedy rozrząd do zdjęcia) albo tyłem i wtedy trzeba byłoby wywalić skrzynię...
Chciałbym zauważyć ,że termostat był oryginalny z 2003 ze znaczkami VW. Kupiłem Verneta o takiej samej temp otwarcia 87 st.C. na oryginalnym też było 87 st.