Ogłoszenia do wglądu

07 Lip 2017, 21:13

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yTjmn.html 2. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yXrVp.html 3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yRf8n.html 4.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... ySJhf.html 5.[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... yVo6F.html Witam wszystkich , niedawno dodałam post z zapytaniem o samochód , na jaki ewentualnie mogłabym zwrócić uwagę. Zależało mi na (możliwie) jak najmniej awaryjnym aucie o mocy powyżej 100 km. Powyżej zamieściłam 5 linków samochodów które zwróciły moją uwagę , jak już mówiłam nie znam się i jedyne na co patrzyłam to rocznik 2006+, przebieg +/- <150000 km , no i wygląd ;p Jeśli mogłabym prosić to niech osoby które wiedzą trochę więcej zobaczą jak wygląda sprawa . Bardzo bym chciała również dowiedzieć się jakie auto warto kupić -+ 15000 tys, z jakimi silnikami / jakie silniki odrzucać. (Diesla wezmę z konieczności jeśli ktoś zagwarantuje mi niezawodność :p ) na pewno będzie pokonywane 25000km rocznie minimum 25% miasto reszta trasa. Jeśli czegoś nie napisałam to przepraszam ale jestem nowa ;p Przy okazji na co zwracać uwagę? Jakie ogłoszenia powinny zaciekawić ? Oczywiście przed zakupem stacja i czujnik lakieru
Ostatnio edytowany przez mike, 07 Lip 2017, 21:31, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Wróć do swojego pierwotnego tematu - wrzuciłem tam ten post oraz napisałem sowo o każdym z aut. Nie zakładaj już proszę nowych tematów
Autko288
Nowicjusz

Auto: Seat Ibiza
0

07 Lip 2017, 21:25

Wszystkie które zostały wyrzucone są nie dostępne
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

07 Lip 2017, 21:27