REKLAMA
Rokiko napisał(a):Swojego czasu było sporo tego typu problemów że hybryda ma mały akumulator i one padają i nie da się jej uruchomić przez to itd. ale nikt nie pomyślał że jeżeli ma on tak małą pojemność to szybko się rozładuje korzystając z niego w taki sposób. Swoją drogą wczoraj rozmawiałem ze znajomym i mówi że u niego napięcie przy starcie jest około 11,2-11,7V bo akumulator ma 8 lat i jeszcze nigdy nie miał z odpaleniem problemu ale potwierdził też że nie włącza nigdy trybu "accessory" tylko zawsze "ready".
Problem jest z tym, że głównym zadaniem tego auta jest stanie w garażu. Elektronika w nim cały czas coś robi więc poprzedniej zimy zwykle musiałem go ładować co ok 8 dni (pilnowałem żeby nie spadł poniżej 12V). Ładowałem go do ok 13V ale on już od nowości był felerny bo nazajutrz już miał 12.45V. Teraz po w/w choinie będzie jeszcze gorzej chyba. Wczoraj go ładowałem kilka godzin - potem po obciążeniu lampami i odczekaniu jeszcze trochę miernik pokazał 12.4 V a dziś jest 12.1V. Wygląda że już nie co 8 dni ale co 2 będę go musiał ładować więc miarka się przebrała i mam zamiar reklamować.