Opel Astra II 1,7 DTI

05 Cze 2016, 18:19

Witam.

Zastanawiam się nad zakupem samochodu z ogłoszenia

[link do oferty na Olx wygasł]

Cena wskazana wydaje mi się podejrzanie niska, przebieg może i też jest bliższy prawdziwemu stanowi faktycznemu niż większość ogłoszeń, ale też bardzo prawdopodobne, że był kręcony, dodatkowo zastanawia mnie lakoniczny opis. Na zdjęciach nie wygląda źle. W związku z tym, ze nie mam dużego doświadczenia w zakupach samochodów chciałem zapytać bardziej doświadczonych forumowiczów czy ich zdaniem auto warte jest bliższego zainteresowania czy może odpuścić sobie ?
galicjanin91
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 10 2011
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: nie mam

05 Cze 2016, 22:02

Nie ma klimy, dlatego pewnie nikt jej nie chce, stąd cena. Obejrzyj :)
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

06 Cze 2016, 16:36

Jeszcze milion różnych odcieni lakieru.. ogłoszenie wystawione wczoraj to nawet niewiadomo czy ktoś był oglądać a nie że nikt nie chce.. :roll:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Cze 2016, 17:05

Z tą klimą trochę lipton, gdyby przynajmniej był szyberdach to jeszcze ujdzie, ale tak to latem będzie ciężko. Te odcienie lakieru mogą być od światła. Jeszcze co mnie zastanawia to ta szpara między zderzakiem, a prawym nadkolem jakaś taka nienaturalnie szeroka jakby coś nieudolnie było majstrowane przy zderzaku czy nadkolu.
galicjanin91
Nowicjusz

Prawo jazdy: 11 10 2011
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: nie mam

06 Cze 2016, 17:14

Taa od słońca.. :roll: pół prawego boku w innym odcieniu,przedni lewy błotnik też,spasowanie przedniego zderzaka tez trochę dziwne..