Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
grzesiek1201 napisał(a): Słyszałem również, że wersje przed liftem lub do 2012 roku miały problemy z silnikiem, który okazał się wadliwy
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
grzesiek1201 napisał(a):Bardziej pasuje mi również jako auto rodzinne(niestety kombi nie wchodzi w grę).
grzesiek1201 napisał(a):albo pod względem awaryjności silników diesela
grzesiek1201 napisał(a):Jest w ogóle sens porównywać C5 i 508 do mk4 jako auto rodzinne?
Kao napisał(a):Ja bym zaczął od tego że w ogóle auto nie jest warte tych pieniędzy. Można kupić coś ciekawszego jak np Mondeo. Dla mnie insignia to jakieś nieporozumienie, równie dobrze można kupić Chevroleta Cruze dużo tańszego. Muszę chyba wysmarowac obszerny artykuł o wrażeniach z jazdy na przestrzeni kilku tysięcy km.
diddy79 napisał(a):Przerobiłem obie insignie (przed i po lifcie) obie z silnikiem 2,0 CDTI oraz passata 2,0 TDI CR. Każdym z tych samochodów pokonałem przeszło 100 tys km.
Przez pryzmat kierowcy insignia bije passata. Lepiej jeżdzi, ma wygodniejszy fotel, nieco mniej pali.
chyba B4 chłopie przerobiłem ostatnio kilka insigni z przebiegami od 25 do 80k w wersji cosmo czyli najwyższej a dla mnie to bieda. Każdy ma inne wrażenia z jazdy, ja jeżdżę wieloma nowymi autami po kilka dziesięć, kilkaset km więc mogę sobie pozwolić na ich porównanie. Ja mam Insigni wiele do zarzucenia a inny jak np Ty będziesz zachwycony. Mi się nie podoba jej zawieszenie jej automat jej spalanie i jeszcze sporo innych rzeczy.diddy79 napisał(a):Przez pryzmat kierowcy insignia bije passata.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki OPEL. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne OPEL