Opony Toyota Yaris II 185/60 R15 do 200zl/szt

02 Paź 2015, 12:56

Witam, może mi ktoś polecić jakieś opony zimowe do Yaris II 185/60 R15 w cenie do 200zł?
Ogólnie to mój pierwszy samochód, który mam niewiele ponad 2 miesiące, więc jestem jeszcze laikiem w temacie motoryzacji. Zasadniczo muszę też kupić felgi stalowe na zimę, dlatego pozostaje z budżetem do 180-200zł za oponę. Auto użytkuję przeważnie w mieście + rzadkie ale wymagające wyjazdy w trasy. Chciałbym też coś co pozwoli w miarę sprawnie ruszyć na mokrej/oblodzonej nawierzchni pod górkę bez boksowania kół (akurat mieszkam w nierównej miejscowości ;) )

Po wstępnym rozeznaniu rynku 185/60 R15 w budżecie mieści się kilka modeli:
GOODRIDE SW608 - dużo negatywnych opinii wyczytałem, że chińszczyzna, śmierć w oczach itp. ;)
DĘBICA FRIGO 2 - raczej odradzane w opiniach, dużo zdań, że szybko się zużywają itp.
Kormoran SNOWPRO B2 - coś w stylu Dębicy, ale z minimalnie lepszymi właściwościami w śniegu
NEXEN WINGUARD SPORT - tutaj w sumie nic konkretnego nie znalazłem
Fulda KRISTALL MONTERO 3 - ponoć bardzo przyzwoita,
Barum POLARIS 3 - jak wyżej, dużo pozytywnych opinii
Gislaved GISL EURO*FROST 5 - ?!?!
Sava ESKIMO S3+ - też dużo dobrych opinii, bardzo polecane
Kleber KRISALP HP2 - nic w sumie nie znalazłem, trochę górna granica budżetu,
Yokohama W.DRIVE V905 oraz Firestone WINTERHAWK 3 - już trochę naciągany budżet.

Czy może mi ktoś pomóc w podjęciu wyboru? Na które warto się zdecydować ostatecznie ;)
Gessuss
Nowicjusz

Auto: Toyota Yaris II

04 Paź 2015, 19:20

Nie wiem gdzie sprawdzałeś ceny, ale około 200pln to można wybrać kilka bardzo dobrych opon klasy premium

[link do oferty wygasł]
[link do oferty wygasł]
[link do oferty wygasł]
a z klasy średniej to masz duży wybór
[link do oferty wygasł]
[link do oferty wygasł]
[link do oferty wygasł]
[link do oferty wygasł]
osobiście wybrałbym nokiany, albo uniroyale
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0