Oszczędny do 10 tysięcy

Oszczędny do 10 tysięcy

24 Lip 2012, 09:29

Witajcie. Planuję zakup pierwszego samochodu.
Mam jeszcze wiele wątpliwości. Ważną cechą jest dla mnie jego oszczędnośc więc zależy mi n małej awaryjności, tanich częsciach i w miarę niskim spalaniu:)
Chodzi mi zatem o auta z segmentu B.
Sam nie wiem czy lepiej kupic diesla czy benzynę i domontowac później gaz.
Najbardziej biorę pod uwagę :
1. Opel Corsa C (albo silnik 1.2 albo diesel 1.7 dti - słyszałem że pewniejszy do tych cdti)
2. Renault Clio (benzynowy, bo silnik 1.5dci słyszałem że owszem niskie spalanie ale w razie awarii trzeba kupę kasy na naprawę)
3. Seat Ibiza / Vw Polo (1.9 tdi albo sdi)
Która opcja będzie najlepsza i czy zmieszczę się w 10 tysiącach na zakup tego typu samochodu?
krapepe
Nowicjusz

Miejscowość: PL

Re: Oszczędny do 10 tysięcy

24 Lip 2012, 12:28

tak lepszy DtI niz CDTI to napewno :)
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy od: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

24 Lip 2012, 20:25

W każdym silniku diesla podczas awarii trzeba wyłożyć trochę gotówki aby przywrócić go do stanu używalności. Normalna sprawa. Skupiłbym się na Clio lub Corsie,co bardziej Ci się podoba?
Exedy24
Początkujący

Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: AUDI A4

25 Lip 2012, 08:32

Jeśli chodzi o Clio czy Corsę to w sumie wszystko jedno, bo wygląd samochodu nie jest dla mnie najważniejszy. I Clio i Corsa mogłaby byc, zależy od stanu konkretnego modelu.
Mam jednak tylko pytanie z jakim silnikiem wybrac Corsę lub Clio.