Passat b5 ma przymuła po gwałtownym dodaniu gazu na lpg

29 Gru 2018, 21:01

Problem jest w tym że mój Passat z 97r na benzynie pracuje ok lecz na gazie po gwałtownym naciśnieniu gazu chwilowo łapie przymula i dopiero wchodzi na obroty. Problem jest również w tym że nieraz na skrzyżowaniu po puszczeniu gaśnie i zdaza się mu to dość często. Co może być przyczyną? Na vagu żadnych błędów. Instalacja to stag i dodam że świece i przewody wymienione na nowe
Kamil997
Nowicjusz
 
Posty: 10

29 Gru 2018, 21:09

sam sobie odpowiadasz na pytanie, skoro na benzie jest git a na gazie coś nie teges to chyba już wiesz gdzie jest problem.... kiedy ostatni raz (lub czy w ogóle) robiłeś serwis LPG?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Gru 2018, 21:50

Przegląd gazu na kmputerze i ogólnie całej instalacji LPG z 4 mies temu przy wymianie filtra oczywiście mówiłem w warsztacie o problemie jednak owy warsztat powiedział że po wymianie filtra będzie ok a nie jest. Z racji tego że coś kumam z mechaniki chciałbym sam coś być może naprawić tylko żeby ktoś mnie nakierowal w czym tkwi problem bo może ktoś miał podobny przypadek.
Kamil997
Nowicjusz
 
Posty: 10

29 Gru 2018, 22:07

Przy instalce Lepszego Powera G nie da się nic samemu wygrzebać, co najwyżej można coś zdupić
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16747
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

07 Sty 2019, 12:54

Jaka to jest dokładnie instalacja staga? Która generacja? Jaki masz silnik w tym Passacie?
Nie powinno być tak że samochód gaśnie na LPG i go zamula jeżeli tak jest to znaczy że masz coś źle wyregulowane i ja bym wrócił do warsztatu który robił przegląd i wymieniał filtry. Niech sprawdzą dokładnie w czym jest problem.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

07 Sty 2019, 23:50

Podstawowe pytanie której generacji jest założona instalacja. Najlepiej wrzuć foty z pod maski zobaczymy jak to wygląda.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

09 Sty 2019, 19:15

Silnik to 1.6 ahl 101kucy instalacja to stag 4 . Po zamontowaniu było tak źle że gasl po każdym puszczeniu gazu, jakoś to zrobili ale nie na 100% jednak ostatnio znowu to się dzieje i po sprawdzeniu przeze mnie szczelności przewodów powietrza troszkę pomogło jednak nie jest to bo nieraz zgaśnie i te spadające strasznie obroty po puszczeniu gazu. Spróbuję podjechać do innych gazownikow bo ten co mi to robił to mi się wydaje że mnie zbywa
Kamil997
Nowicjusz
 
Posty: 10

09 Sty 2019, 21:47

problem występuje od samego montażu instalacji czy zaczęło się później?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Sty 2019, 18:25

Po samym montażu była tragedia bo gasl niesamowicie. Oddałem na gwarancję do nich i jakoś to zrobili może nie w 100 % bo nieraz przydarzyło mu się zgasnac ale dało się jeździć, teraz problem się nasilił i muszę coś z tym zrobić
Kamil997
Nowicjusz
 
Posty: 10

10 Sty 2019, 20:02

Czyli kluczowa informacja dla nas, mogą być błędy montażowe lub w samej regulacji albo coś w samym aucie. Zdalnie będzie ciężko nam to zdiagnozować. Rozumiem że interfejsu nie posiadasz aby podłączyć się pod instalację? Zrób może zdjęcie z pod maski zobaczymy jak jest założone.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Sty 2019, 21:47

Myślę że to napewno nie od auta ponieważ na benzynie jest wszystko idealnie pracuje wręcz wzorowo. Właśnie nie mam możliwości podpięcia się pod interfejs gazu. Zdjęcia prześlę jutro. A i nie wiem czy to ważne ale,, fachowcy,, co mi go zakładali i wymieniają filtry kiedyś nie założyli nawet opaski co łączy przewód powietrza do przepustnicy i na benzynie jakoś dziwnie chodził. Wyczyscilem przepustnice założyłem opaskę i do dziś jest ok tylko mnie zastanawia czego tam szukali? A opaska była na 110%
Kamil997
Nowicjusz
 
Posty: 10

13 Sty 2019, 21:02

Kamil997 napisał(a):A i nie wiem czy to ważne ale,, fachowcy,, co mi go zakładali i wymieniają filtry kiedyś nie założyli nawet opaski co łączy przewód powietrza do przepustnicy i na benzynie jakoś dziwnie chodził.

Wiesz jak to jest błędów nie popełnia ten co nic nie robi, kwestia znalezienia swoich błędów i ich usunięcie. Co do auta to że na PB chodzi prawidłowo to nie znaczy, że jest w 100% sprawne a objawy najpierw występują na LPG a dopiero później na PB. Czekamy na zdjęcia.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002