Pęknięta przednia szyba

09 Sty 2021, 16:54

Witajcie, możecie doradzić co zrobić w takiej sytuacji. Kamyk uszkodził mi przednią szybę podczas jazdy. Posiadam AC PZU na auto, czy opłaca mi się to podciągnąć pod ubezpieczenie z AC? Koszt szyby to około 500-600zł , szyba z ogrzewaniem. Zupełnie nie znam się na tych ubezpieczeniach, nigdy o nic się nie ubiegałem. Dodam , że mam spore zniżki za bezszkodową jazdę od wieków..
kastalaw
Nowicjusz
 
Posty: 7

09 Sty 2021, 18:00

Wszystko zależy co masz w zakresie AC i jaką masz umowę, czyli ile zniżek ci odejdzie jak to zgłosisz z AC. Ale podejrzewam, że się nie opłaci.
W PZU jest opcja ubezpieczenia szyb. Na kwotę 5 tyś zł składka jest 120 zł jak dobrze pamiętam. Ubezpieczenie to nie jest powiązane ani z OC ani z AC, czyli nie tracisz żadnych zniżek. Ubezpiecz szyby, odczekaj i zgłoś szkodę. Oczywiście jeżeli pęknięcie nie jest duże.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

09 Sty 2021, 18:20

Dzięki za odpowiedź.

Dzwoniłem do PZU, niestety w ogóle nie chcą pomóc w tym sensie że nie powiedzą mi ile stracę zniżek itp.

Ile mniej więcej trzeba odczekać? Ubezpieczenie kończy mi się w Kwietniu.
kastalaw
Nowicjusz
 
Posty: 7

09 Sty 2021, 20:13

W PZU raczej ci nie powiedzą, ponieważ jest to AC. A każde ubezpieczenie AC może być inne. Jak chcesz wiedzieć ile zniżek stracisz, to musisz przeczytać umowę. Tam na pewno jest napisane.