REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sama wymiana "ćwiartki"nie załatwia sprawy.W 100% do wymiany cała tylna oś a to dopiero poczatek.Musisz się dokladnie zorientować co do cen naprawy i spokojnie policzyć czy Ci się to opłaca robic...Pamiętaj tez o tym ze będzie to jednak autko"walone"....W trakcie eksploatacji po naprawie mogą się pojawić inne niespodzianki ktortych teraz nie widać...Mati1qaz napisał(a): a w tym samochodzie w tamtym roku został wymieniany rozrząd, chłodnica i tłumik z katalizatorem ogólnie silnik i reszta chodzi bez zastrzeżeń.
Napisz co masz na myśli..Mati1qaz napisał(a):A przekładka do innej budy by się opłacała?
Owszem moze łatwiejsza i prostsza jest droga poprzez "przeszczep"ale co dalej...Mati1qaz napisał(a): Tylko czy by się bardziej opłacała taka motka?