Seat Cordoba 98 - Czy to się opłaca naprawiać się?

10 Cze 2019, 20:38

Witam,

mianowicie mam taki problem, iż nie wiem czy opłaca się inwestować w naprawę mojego auta.

Kompletnie nie znam się na wycenie i kosztach naprawy więc proszę Was o pomoc.

Oczywiście rozumiem, że zbe zdjęć, bez kanału nie da się dokładnie powiedzieć ile by to mogło kosztować, ale jestem przekonany że jeżeli ktoś siedzi w temacie, to zerknięcie na zdjęcia da jakis pogląd na sytuację.

Pytanie brzmi, ile mogłaby kosztować taka naprawa, i czy z waszego punktu widzenia jest to opłacalne.

Moje auto to Seat Cordoba I 1.4 sedan rocznik 98

A tak wygląda jego dolegliwość:
Seat Cordoba 98 - Czy to się opłaca naprawiać się?
Seat Cordoba 98 - Czy to się opłaca naprawiać się?
Seat Cordoba 98 - Czy to się opłaca naprawiać się?
WujekGreg
Obserwowany
 
Posty: 2
Zdjęcia: 6

11 Cze 2019, 07:00

Czy się opłaca to już Twoja decyzja, normalnie taka naprawa by wynisła z 2,5 tysie ale w przypadku takiego chrupka nie ma co sie pchać w koszta i robić budzetowo. Błotnik kupić w kolorze jakos te elementy podrucić aby wszystko sie ze sobą trzymało, największy problem jest z zawieszeniem, napewno masz uszkodzony amortyzator i może jakiś wahacz, drążek. Amortyzatory trzeba zmienić 2 no i zweryfikować co jeszcze no i na końcu geometria do zrobienia.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16212
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Cze 2019, 09:52

Dzięki, za odpowiedź. Z tego co się orientowałem takie samo auto mozna dostac za 2-3tysiace, wiec normalna naprawa nie wchodzi w gre.

Teraz pytanie brzmi, ile moglaby mnie wyniesc taka budżetowa naprawa, przy zalożeniu że znajdę elementy nadwozia? Wydaje mi się ze poniżej 1000zł się nie zejdzie, ale mogę się mylić.

Jeżeli zdecyduję się nie naprawiać to jaka jest najlepsza opcja, sprzedać gdzieś do warsztatu, do jakiegos skupu czy szukac kupca w internecie?