Peugeot 206 2.0 Benzyna S16 138KM

Peugeot 206 2.0 Benzyna S16 138KM

21 Maj 2012, 20:51

Witam!
Mój temat tworzę aby dowiedzieć się od ludzi obeznanych w tym temacie, jaką instalacje mogę założyć do samochodu wymienionego w temacie. Chodzi mi dokładnie jaka to ma byc instalacja, jaka jest cena założenia tego. Chciałbym sie dowiedziec czy lepiej zakładac instalacje sekwencyjna czy wtryskową(do końca nie wiem czym to sie rozni gdyz jestem laikiem w tych sprawach) Czy lepiej założyc cos tanszego i bedzie sie ona spisywala czy lepiej drozsza?
Pozdrawiam.
jarek94
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 21 Maj 2012, 20:47
Prawo jazdy od: 03 02 2012
Auto: Peugeot 206 2.0 S16 138KM

Re: Peugeot 206 2.0 Benzyna S16 138KM

29 Maj 2012, 12:55

Hej, do Twojego autka polecam Ci instalację BRC Sequent 24, są to bardzo dobre instalacje z górnej półki. Montowane są do nowych samochodów np. Chevrolet, Seat, Mitsubishi. Jest to oczywiście sekwencyjny wtrysk gazu. Znajdź dobrego gazownika który montuje BRC i zakładaj, cena chyba coś około 2600zł.
SHOCK
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 29 Maj 2012, 12:21
Prawo jazdy od: 01 01 1992
Auto: BMW E39

Re: Peugeot 206 2.0 Benzyna S16 138KM

29 Maj 2012, 13:49

Musisz Jarku wiedzieć jedno,te silniki potrzebują bardzo szybkich wtryskiwaczy(kilka sekwencji wtrysku na jeden cykl),instalacja BRC może być,ale zażycz sobie wtryskiwaczy najlepszych jakie są do tego silnika,inaczej będziesz miał problemy z wolnymi obrotami.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 7287
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi e-tron GT concept - napęd, wydajność i zasięg Audi e-tron GT concept - napęd, wydajność i zasięg
    434 kilowaty (590 KM) mocy systemowej – to imponujący jak na w pełni elektryczne auto wynik. Do przedniej i do tylnej osi dopasowano dwa osobne silniki elektryczne. Oba to pracujące non-stop silniki synchroniczne. Moment ...
    Toyota Prius Plug-in Hybrid kontra Chevrolet Volt Toyota Prius Plug-in Hybrid kontra Chevrolet Volt
    Amerykańskie media motoryzacyjne pilnie śledziły pod koniec roku walkę o pierwsze miejsce w segmencie hybryd plug-in. Od 2010 roku najpopularniejszą hybrydą ładowaną z gniazdka w USA był Chevrolet Volt, ale to się zmieniło ...

  •